ďťż
  Mam problem i nie wiem z czego wynika Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺťyczenia Świąteczne Twardość buta a twardość nart - problem problem z wyborem...ktore kupic??blizzard cmx 10 czy cmx 11 fischer rc4 COMPETITION 110 FLEX jest maly problem Big problem -damskie buty narciarskie - wąska stopa Narty dla osoby z problemem z kregami-prosze o pomoc Problem powraca, drugi sezon, słaby postęp Fischer RC4 Race - problem z ciasnym skrętem Problem. Lewa naoga 27 a prawa 26,5 :(:(:( Dobór twardych butów i... problemy z tym związane. POMOCY!!!! Problem z długoscią skorupy buta. Pomocy !!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafikiexe.pev.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    Wczoraj po raz pierwszy po 15 latach byłem na stoku, wczesniej jakos dobrze nie jeździłem. W waszej skali oceniam się jako 3. Ale problem polega na tym, iz przy większych prędkosciach, jadąc płógiem narty przestają reagować na skręt, obracam się bokiem do stoku i dalej jadę szybko w dół, bardzo jest wtedy ciężko zachamować. Doświadczyłem tego na niebieskiej, częściowo oblodzonej trasie. Nie zdarza sie to podczas wolnej jazdy, jestem ją w stanie w pełni kontrolować.


    Sam sobie odpowiedziałeś; byłeś pierwszy raz od15 lat a wcześniej dobrze nie jeżdżiłeś.. Zresztą pług do szybszej jazdy się nie nadaje,a do stawiania pierwszych kroków i póżniej w niektórych sytuacjach:) Musisz uczyć się jazdy równoległej i takiego też hamowania no i jezdzić przede wszystkim.Pozdrawiam.
    To znaczy tak, jak nie próbowałem zbliżać nart celem ich bardziej równoległego prowadzenia to nie było żadnego problemu, nie rozpędzałem się i nie sprawiało mi to trudności. problem pojawiał sie kied próbwałem "zmniejszyć płóg", wtedy nabierałem prędkosci i były duze problemy z zatrzymaniem najczęściej kończyło sie wywrotką.
    Bo zły też jest pług.
    Zapomnij o pługu , jedz równoległym skrętem.
    Z pozycji wysokiej (podwyższonej) jadąc w trawersie przesun ciężar na przód stopy, przejdz z krawędzi na płaskie narty.
    Dzioby powinny kierowac się samoistnie w dół stoku .
    Gdy osiągna linię spadku przenieś cięzar na dowolną nartę , rozpocznie sie inicjowanie skrętu. Jest to najważniejszy moment,
    łatwo go zepsuc. Narcie nie wolno przeszkodzić w kontynuowaniu skrętu dotąd, dopóki narty nie znajda się w trawersie. Wskazane zwiekszanie ustawienia krawedzi ( w miarę opanowywania skretu) I dalej podobnie.

    Ważne jest abys wyczuł położenie swego ciała , które
    powinno być rozlużnione, bez wszelkich napięc.

    Cwicz to na stoku płaskim 5-8 stop.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - Ĺťyczenia Świąteczne