zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
Witam, dzisiaj wpadła mi w oko ta aukcja: http://allegro.pl/item254251853_wiaz..._skirace_.html
O ile mnie oczy nie mylą, to jest tam napisane: "Model z Pucharu Świata - skala 10-18 DIN"
Muszę przyznać, że jestem troche zaskoczony. Dla mnie już ostateczną garnicą były neoxy 614, a tu takie lody. Nie wiem, czy ktoś w ogóle to kupi. No bo po co komu taka skala?! W moich neoxach skala się kończy na 10, a tutaj zaczyna.
Niesamowity sprzęt :D
9-16 http://www.sport-conrad.com/index.as...rt_nr=72103904 10-18 http://www.sport-conrad.com/index.as...rt_nr=72106013 10-18 http://www.sport-conrad.com/index.as...rt_nr=72104217 ....;)
Jak ważysz 130 kg,jezdzisz zjazd,to taka skala jest w sam raz,a raczej jej górny zakres.
nie musisz od razu jezdzic zjazdu. wystarczy ze wazysz pod 100 i startujesz w jakichkolwiek zawodach na powaznie... :)
swoja droga kiedys na gieldzie narciarskiej sprzedawalem stare narty i obok mnie stal koles z takimi wlasnie Lookami (z podobna skala) mowil, ze stoi juz ktorys tydzien i nie moze sprzedac;)
przepraszam ale piszecie absolutne bzdury: wiazania do 20-22 DIN sa to wiazania uzywane nie tylko z zjezdzie ale takze w slalomach. i to nie przez ludzi wazacych 100+ naknizszy model zawodniczych markerow idzie do 16 DIN "amatorskie zwykle najwyzej do 14 (chociaz Duke jest 16) ja nie jestem zawodowcem i swoje lata mam ale do giganta uzywam od 13-14 na przod i 12-13 na tyl. do bardzo szybkich nastawy ida troche wyzej. dziewczyny jezdzace w universyteckich mistrzostwach stanow i canada zwykle jada SL na 10-12, a GS i wyzej pow 12
wiec prosze nie mowcie o sloniach na nartach:)
Heh, ja juz u siebie mialem jakas stara TYROLIE RACING (taka sraczkowatozielona :D) co miala podzialke 12-24 DIN :) Niestety nie mam zdjecia ani nie pamietam modelu (cos z serii PS chyba bo ksztalt podobny:))
Po waszych postach dostrzegam pewną analogie stosowania tak dużej skali - od 10 nawet do 24 DIN, jak zawieszenia w samochodach osobowych do samochodów rajdowych. Widać, że to są już nie przelewki, tylko prawdziwy hardcore...
Po waszych postach dostrzegam pewną analogie stosowania tak dużej skali - od 10 nawet do 24 DIN, jak zawieszenia w samochodach osobowych do samochodów rajdowych. Widać, że to są już nie przelewki, tylko prawdziwy hardcore...
...dokładnie...hardcore-nie disco;)...jeśli mogę "zacytować" jedną z moich ulubionych stron internetowych. http://hardkorniedisko.wordpress.com/
Coś podobnego http://img147.imageshack.us/img147/8...0594ap4.th.jpg http://img147.imageshack.us/img147/4...0595xc6.th.jpg
ja w moich tyrolkach przykjręconych do SLX mam zakres 6-17, a jak pokazał Tyson są jeszcze mocniejsze wiązania.
Jak sie raz załapałem na akcję jakiegoś sklepu w Alpach (można było za niedużą opłatą pojeździć na komórkach różnych firm), to m.in. dopadłem Heady i.Slalom RD - trochę strach mi było na tym jeździć, bo miały zamontowane Tyrolie o skali 10-18 :D. Były nakręcone na 11, a koleś się jeszcze pytał, czy mi nastawić na więcej :D. Rzuciłem tylko "no, no, this is ok" i starałem się nie mieć poważnych wywrotek :D.
A te Markery zacne :)
zauważyłem dzisiaj: http://skionline.pl/sprzet/?ids=&co=...&id_grupy=2248 I wybrać pierwsze z grupy COMPETITION (COMP 30.0 EPS) DIN 15-30 :eek:
i opis do tych 15-30 "dla narciarza powyzej 60 kg":D
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|