ďťż
  Mocowanie nart w box'ie Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺťyczenia Świąteczne Pomożecie?... pomożemy- wybór nart :) Zmiana nart i zmiana butów. Twardość buta a twardość nart - problem Rozpoczęcie sezonu: Kaprun - Austria 06-11.11.2009r. Hotel Toni + testy nart +DJ dobór nart 183 cm 65 kg 13 dla chłopca 13 lat Weekendowy Test Nart WC SC RC4/SL11/SL12 oraz buty B90/Speed Machine14 zmiana nart - blizzard XCR 7.0 IQ, rossignol Z1/Z3, a moze cos innego? sr.zaawans. M 13-21.11.2009 wyjazd narciarski lodowiec pitztal. Testy nart kneissl i duel pomoc w doborze nart mile widziana :) poziom trudnoscii niski - tylko Fischer :) WYjazd na nart z Wrocławia - Stowarzyszenie URIM , 12-14 marca , całość 199zł
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bezglutenowo.pev.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    Witam.
    Posiadam Box Triton 450 firmy Mont Blanc. Mam do zamocowania w nim 2x narty w granicach 1.6 m i deske (w pokrowcu).

    No i teraz taki problem, jak to wszystko zamątować tak by leżały one pewnie i nadawały się do jazdy z v~100km/h.

    Słyszałem, że dobrze by było wyścielić dno box'a karimatą lub czymś podobnym.
    Czy to dobry pomysł?

    Proszę o jakieś porady, bo w google poszło mi ponad 2h i nic :(



    Witam.
    Posiadam Box Triton 450 firmy Mont Blanc. Mam do zamocowania w nim 2x narty w granicach 1.6 m i deske (w pokrowcu).

    No i teraz taki problem, jak to wszystko zamątować tak by leżały one pewnie i nadawały się do jazdy z v~100km/h.

    Słyszałem, że dobrze by było wyścielić dno box'a karimatą lub czymś podobnym.
    Czy to dobry pomysł?

    Proszę o jakieś porady, bo w google poszło mi ponad 2h i nic :(
    Nie ma potrzeby aby to mocować, najlepiej przykryć np strojami narciarskimi w plastikowych torbach itp, potem w drogę i 170 km/h:)
    Cześć

    Witam.
    Posiadam Box Triton 450 firmy Mont Blanc. Mam do zamocowania w nim 2x narty w granicach 1.6 m i deske (w pokrowcu).

    No i teraz taki problem, jak to wszystko zamątować tak by leżały one pewnie i nadawały się do jazdy z v~100km/h.

    Słyszałem, że dobrze by było wyścielić dno box'a karimatą lub czymś podobnym.
    Czy to dobry pomysł?

    Proszę o jakieś porady, bo w google poszło mi ponad 2h i nic :(
    Nie mam pojęcia jak się mątuje, może to coś od mątwy.:D:).
    Ja tam zawsze wypełniam box po brzegi.
    Pozdro
    box ma wewnątrz taśmy do mocowania przewożonych rzeczy


    Jark jeżeli mowa o THULE to są te pasy mocujące, ale nie wiesz jak jest w firmie Mąnt Blanc:D

    SPider
    wygląda na to, że są ...
    http://www.boxcars.pl/p/pl/59/mont+b...50+czarny.html
    :D
    Witam,
    Jeśli w bagażniku dachowym mają być tylko narty i snowboard, to obowiązkowo trzeba je zamocować paskami mocującymi. Widziałem wyniki testów bagażników dachowych (wg ADAC). W przypadku już niewielkiej stłuczki auta, narty nie przymocowane działają jak pociski (a raczej torpedy, przebijając bez problemu ściany większości bagażników). Pomysł z ułożeniem nart na karimacie i przypięcie paskami, sam kiedyś sprawdziłem i to działa - narty są dość mocno unieruchomione. Dla pewności warto dać coś miękkiego z przodu i tyłu boxa.
    Ok.

    Właśnie o coś takiego mi chodziło ;p
    Dzięki wielkie za pomoc.

    Temat do zamknięcia\\\
    Mocuj i montuj.
    Pozdrowienia
    Zastosuj radę Lobo.
    Maksimum rzeczy "upychanych" w bagażniku i nic na pewno Ci nie będzię "jeździło" w boxie.

    Zastosuj radę Lobo.
    Maksimum rzeczy "upychanych" w bagażniku i nic na pewno Ci nie będzię "jeździło" w boxie.
    OK. Ale trzeba wziąć pod uwagę maksymalną nośność dachu samochodu (dla kombi nośność relingów dachowych), dalej nośność belek dachowych (bagażnika bazowego) i na koniec nośność bagażnika dachowego (boxa). Sumaryczne obciążenie dachu samochodu to masa ładunku + boxa + belek dachowych. W większości przypadków (zależy to od modelu samochodu i jest określone w instrukcji samochodu) maksymalne obciążeninie dachu auta nie może być wyższe niż 50-75 kg, dla kombi z reguły 75-100 kg. Wydaje się to dużo, ale już zestaw dla jednego narciarza (narty, buty, kask to ponad 10 kg, a duże boxy same ważą nawet 25 kg). Duża masa na dachu wymaga też pewnego przyzwyczajenia - zmienia się znacznie środek ciężkości auta.
    to kanon.... od tego należy zacząć
    skończy natomiast, na zaznajomieniu się z zachowaniem takiego 'przebudowanego' auta na drodze; w różnych warunkach, różnych sytuacjach na rożnym podłożu....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - Ĺťyczenia Świąteczne