zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plabaddon.xlx.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
Byłem ostatnio Svatnym Petrze i było super, ale chciałem teraz pojechać nieco dalej na Medvedin!! Jak tam sie jeździ czy mozna sobie spokojnie jeździć i jakie są warunki dal tych co sie muszą się nauczyć od nowa jezdzić!! Zaraziłem kumpla nartami i nie wiem czy to będzie dla niego dobre miejsce jak na pierwszy raz!!! Pozdrawiam!!
Jezeli chodzi o Niedzwiedzia i poczatkujacego kolege to proponuje wjechac kanapa na gore, z kanapy zjechac na prawo, i wtedy wykorzystujecie stok z lewej strony, w miare plaski i przyjazny, bardzo odpowiednio szeroki i przyjazny do nauki. Dojezdzacie do okolo polowy stoku i skrecacie w prawo do orczyka. I tak mozna sie przyjemnie "walkonic" przez pare godzin :), okolo 700-900 metrow stoku (dokladnie nie pamietam). A jezeli chodzi o dojaz na dol i poczatkujacego, no to sa od orczyka w dol dwa troche wieksze przechyly, ale najwyzej go poprowadzisz za soba, albo plugiem tylem w sobie :)
Dodatkowo na tym kawalku sa najlepsze warunki, a nawet idealne momentami. Wada, czesto i gesto mgla, czaami nawet jak jasna cholera - dobrze jest sie wszczelic w pogode gdy mniej chmur.
Tylko sprawdzie: * czy chodzi kanapa (ostatnio jak byly wiatry to byla wylaczona, a wtedy caly misterny plan w pizdu.....); * no i jakie warunki bo ostatnio troche siada :mad:
Wszystko "mniej-wiecej" masz na stronie i na mapkach.
Dzieki wielkie uwagi cenne i na pewno sie przydadzą... POzdrawiam
Byłem ostatnio Svatnym Petrze i było super, ale chciałem teraz pojechać nieco dalej na Medvedin!! Jak tam sie jeździ czy mozna sobie spokojnie jeździć i jakie są warunki dal tych co sie muszą się nauczyć od nowa jezdzić!! Zaraziłem kumpla nartami i nie wiem czy to będzie dla niego dobre miejsce jak na pierwszy raz!!! Pozdrawiam!!
Witam. W niedziele Niedzwiedz nie chodził z powodu wiatru. Z tego co mówił mi Czech na wyciągu ostatnio zdarza się to często że nie działa.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|