ďťż
  Volkl tigershark Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺťyczenia Świąteczne Atomic SL9/10/11 vs. Volkl Racetiger SC vs. Fischer Race SC vs. Rossi 8S lub R11 Volkl Supersport Allstar lub Supersport 4 Kupie Buty (używane) Atomic B 90 s. 08/09 oraz Volkl Racetiger SC s. 08/09 Volkl ACM MOTION z wiązaniami Marker Motion LT 10 i Fisher AMC Spirit RF2 z wiażanim czy narty volkl racetiger sl racing to narty dla kobiet? na czym najlepiej Fischer rc4 race sc/Blizzard slr/Volkl race tiger Kupię nowe Volkl Racetiger SL 165 CM 2008/2009 NOWE !!!! [SPRZEDAM] Narty carvingowe Volkl Unlimited Alpha + wiąz. Marker Motion LT [3 sezony] Narty Volkl Racetiger RC Titanium 168 cm + buty Lange fluid 100? VOLKL SL Racing vs. Fischer RC4 WC SC - czy ktoś jeździł na obu?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ewelina111.htw.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    Powitać.
    Mam pytanie odnośnie systemu Power Swith,który /według opisu/ pozwala na dwustopniową zmianę twardości narty. Parametry narty zmienia się za pomocą pokrętła znajdującego się w tylnej części narty. Całość usztywnienia konstrukcji oparta jest na znanym już systemie prętów „rozpychających” nartę w kierunku jej końców powodujących zwiększenia twardości. System aktywowany jest za pomocą pokrętła zintegrowanego z ruchomą płytką. Przekręcając przełącznik w pozycję "on" oba pręty przesuwamy w kierunku przodu narty zwiększając nacisk na sprężyny, co powoduje usztywnienie narty. Zwolnienie (pozycja "off") powoduje powrót do stanu wyjściowego. Poza uniwersalnością narty, wynikającą z jej zmiennej twardości, taki system zabudowywania prętów wewnątrz narty zapewnia też znakomite właściwości tłumiące. Sprężyny przejmują na siebie drgania nie powodując ich przeniesienia na sztywniejsze elementy konstrukcji narty.

    Czy faktycznie różnica jest wyczuwalna?Ujeżdżał ktoś te deski i może podzielić się wrażeniami???
    Dziękuję.



    Powitać.
    Mam pytanie odnośnie systemu Power Swith,który /według opisu/ pozwala na dwustopniową zmianę twardości narty. Parametry narty zmienia się za pomocą pokrętła znajdującego się w tylnej części narty. Całość usztywnienia konstrukcji oparta jest na znanym już systemie prętów „rozpychających” nartę w kierunku jej końców powodujących zwiększenia twardości. System aktywowany jest za pomocą pokrętła zintegrowanego z ruchomą płytką. Przekręcając przełącznik w pozycję "on" oba pręty przesuwamy w kierunku przodu narty zwiększając nacisk na sprężyny, co powoduje usztywnienie narty. Zwolnienie (pozycja "off") powoduje powrót do stanu wyjściowego. Poza uniwersalnością narty, wynikającą z jej zmiennej twardości, taki system zabudowywania prętów wewnątrz narty zapewnia też znakomite właściwości tłumiące. Sprężyny przejmują na siebie drgania nie powodując ich przeniesienia na sztywniejsze elementy konstrukcji narty.

    Czy faktycznie różnica jest wyczuwalna?Ujeżdżał ktoś te deski i może podzielić się wrażeniami???
    Dziękuję.
    Witam P.S sprawdza się jak najbardziej ,sam myślałem że to tylko chwyt marketingowy . W tamtym sezonie testowałem Racetiger sl.P.S i sprawdziły się .Na ten sezon zakupiłem w/w narty i jestem bardzo zadowolony przede wszystkim z krawędzi które trzymają doskonale.P.S.pozycja normal jazda w puchu i kopnym śniegu narty nie znikają pod śniegiem noski utrzymują się na powierzchni,P.S pozycja dynamic pasuje do muld rozjeżdżonego stoku i brei przy roztopach ,P.S power oblodzenia i sztruksik chodziaż z tym ostatnio miałem mało do czynienia ale i na muldach przy ostrzejszej jeżdzie sprawdził się system ogólne wrażenia z nart na duży +
    tu zaglądałeś?
    http://www.skionline.pl/forum/showth...lkl+tigershark
    .... fajne zdjęcia
    i opinia
    http://www.skionline.pl/forum/showpo...08&postcount=6

    pozdrowionka
    j.:)
    PS działa i nie ma co nad tym się rozpisywać gdyż nieraz było na forum. Chciałbym zwrócić uwagę na fakt, iż pierwsze Tigersharki miały dwa położenia On i OFF. Obecnie są to 3 położenia POWER DYNAMIC i CRUISE. Ponieważ system się sprawdził został przez producenta zastosowany również w nartach Racetiger zarówno GS jak i SL, oraz The Grizzly.



    PS działa i nie ma co nad tym się rozpisywać gdyż nieraz było na forum. Chciałbym zwrócić uwagę na fakt, iż pierwsze Tigersharki miały dwa położenia On i OFF. Obecnie są to 3 położenia POWER DYNAMIC i CRUISE. Ponieważ system się sprawdził został przez producenta zastosowany również w nartach Racetiger zarówno GS jak i SL, oraz The Grizzly. przyznam sie ; jezdzilem pierwszy raz na moich grizzly; najpierw polozenie soft/cruise a pozniej podkrecilem na max'a; przy piatym skrecie wyladowalo mnie w powitrze; nie spodziewalem sie tak drastycznej zmiany charakterystyki narty...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - Ĺťyczenia Świąteczne