zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpruchnik.xlx.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
W zeszłym roku kupiłem najdroższy model Blizzard 8400 Magnum.Po sezonie zaczęła odchodzić wierzchnia warstwa ochronna-płatami.Nie wiadomo dlaczego. W nartach za 3200zł!! Importer Greenland załatwiał reklamację pół roku! I przed sezonem zaproponował 800zł i kupić sobie np sanki chyba albo sobie zabrać narty zepsute z powrotem.Zabrałem narty.Blizzard Austria też ma mnie ,użytkownika ,w d.... Pozdrowienia i polecam Fischer RC4!
Nie powielaj tego samego watku dwa razy w dwoch roznych dzialach. Usun jeden-bedzie prosciej.
cóż, tylko współczuć ...
... i jeszcze dwa grosze - moje, ostrzegając wszystkich (w sumie 4 takie same informacje na forum, w różnych miejscach) przed jedną firmą, reklamujesz inną.... a jak i tu działania jej przedstawicieli, nie zostaną przez Ciebie zaakceptowane to wówczas ??? - pytanie w zasadzie retoryczne
j.:)
W zeszłym roku kupiłem najdroższy model Blizzard 8400 Magnum.Po sezonie zaczęła odchodzić wierzchnia warstwa ochronna-płatami.Nie wiadomo dlaczego. W nartach za 3200zł!! Importer Greenland załatwiał reklamację pół roku! I przed sezonem zaproponował 800zł i kupić sobie np sanki chyba albo sobie zabrać narty zepsute z powrotem.Zabrałem narty.Blizzard Austria też ma mnie ,użytkownika ,w d.... Pozdrowienia i polecam Fischer RC4!
Jednym słowem dąłeś *****(tylna część ciała, gdzie plecy przestają sie ładnie nazywać - admin czy tak może być???) ;) i pretensje kieruj tylko do siebie, według przepisów, jakie tobie (konsumentowi) przysługują to sprzedawca ma 14 dni !!!! tylko i wyłącznie 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, a ty piszesz, że on załatwiał ja półroku!!!
Dla kolejnych "naiwnych":
www.federacja-konsumentow.org.pl
Pozdrawiam
Mysle ze mozesz jeszcze probowac dochodzic swoich praw z tytułu gwarancji i rekojmi. Najlepiej idz do federacji konsumenta ,oni ocena postepowanie sprzedawcy i napsza ci odpowiednie pismo, ktore najczesciej działa na sprzedawców jak kubeł zimnej wody. Znajomy mial problem z reklamacja lodowki, po pismie ktore napisali mu w federacji konsumentow za dwa dni przywiezli mu do domu nową lodowke, wniesli do domu i zabrali uszkadzoną. Wczesniej przez poł roku nie mogł sie doczekac na jej wymianę. A wiedz ze pismo to dopiero pierwszy stopien postepowania, pozniej mozesz sprawe podac do sadu, mysle ze dla takiej kwoty jak wydales za te narty warto walczyc dalej.
Kolego prawie przy każdym starostwie lub urzędzie gminy masz rzecznika praw konsumenta, więc proponuje się udać do niego i coś powinien poradzić (chyba, że jest już za późno)
Trochę to pachnie nieuczciwą antyreklamą :rolleyes:;)
Pozdrowienia i polecam Fischer RC4!
A ja polecam Blizzarda bo od 4 sezonów nic mi się nie dzieje z nartami.
Może i miałeś problem, ale ostatnim zdaniem zdecydowanie nie zyskałeś na wiarygodności. :confused:
Co do polityki gwarancyjnej Blizzarda się nie wypowiem, bo nie korzystałem.
A ja polecę Nordicę
a ja dodam, że jeśli mowa o blizzardach z tej wyższej półki to od 2. czy 3. sezonów ta firma robi świetne narty :)
Blizzard zawsze robił dobre narty jednak jest mało doceniany w Polsce...gdzie połowa kraju jezdzi na Fischerach a druga połowa Atomickach :)
Blizzard zawsze robił dobre narty jednak jest mało doceniany w Polsce...gdzie połowa kraju jezdzi na Fischerach a druga połowa Atomickach :)
A 90% jeździ na sztruksiku, a gdy go nie ma, to narzeka. Tak to jest. W rezerwie mam Blizzard Free Twist (jakieś lata 90-te) na warunki takie jak dzisiaj i jeszcze dają radę. :) Nawet krawędzie są i ślizg. :D
Pozdrawiam.
Koledzy , nie dajcie się wkręcać , to prowokacja i to tania. Czasem warto zajzeć co się u konkurencji dzieje. Taki sam post słowo w slowo jest na skionline wrzucony w odstępie kilku minut. A user sie więcej nie odezwał. Altruista jakiś cholerny ?? Albo facet sobie robi zwyczajne jaja , albo jest to proba upupienia w fatalny sposób konkurencji. BANA MU !!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|