ďťż
  To moje wypociny... Proszę o ocene... Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺťyczenia Świąteczne Napiszcie proszę co wybrać HEAD Supershape czy może SUPERSHAPE Speed Prosze o opinie tych co byli w rejonie SELLA RONDA i MARMOLADA w terminie od 21 marca ProszĘ o informacjĘ dot. Doboru nart, ja 179 cm wzrostu,110-112 kg wagi. Atomic SX 10 B5c 07/08- proszę o opinię użytkowników. Proszę oceńcie moją jazdę, napiszcie co robię dobrze, a co żle :) nr2 Narty dla Dziewczyny, poziom 2+ waga 57kg wzrost 164 PROSZE O POMOC!!! :) Co sadzicie o nartach VOLKL SUPERSPORT 5* ? (Chce takie kupic prosze o rade) prosze o porade narty i buty dla mezczyzny 189cm/97-100kg poziom 4-5 Kobieta, pojetna poczatkujaca, 167cm, 55kg - prosze o pilna pomoc! Narty dla kobiety 158 / 52 kg proszę o pomoc w doborze nart
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    [ame="http://video.google.pl/videoplay?docid=9188467508638742166"]http://video.google.pl/videoplay?docid=9188467508638742166[/ame]

    To jest parę bardzo krótkich filmików pokazujących mnie w czasie jazdy.... Prosiłbym, żebyście napisali co muszę poprawić, co robić a czego nie. Dodam tylko, że jeżdżę dopiero trzeci sezon i jestem samoukiem, patrze jak inni jeżdżą i od nich sie uczę, :) nigdy nie jeździłem z instruktorem...


    Na pewno niższa pozycja i trochę większe pochylenie w przód. Wg mnie jeździsz za bardzo "na tyłach".
    Jeśli chodzi o pochylenie to postaram sie... ale z jazdą na piętach to u mnie trochę problem, po prostu nie mogę oprzeć ciężaru na językach, cały czas na "piętach". Paru użytkowników forum ma podobny problem bo już poruszali ten temat
    Tak jak napisał Rasta, zdecydowanie za wysoko, wiem, co to znaczy, bo sama mam z tym problem :rolleyes:
    A jeżeli chodzi o ciężar ciała na piętach to nie ma tak, że nie możesz, tylko pewnie tego nie przećwiczyłeś. Podejrzewam, że instruktor szybko by to wyeliminował :)



    Jeśli chodzi o pochylenie to postaram sie... ale z jazdą na piętach to u mnie trochę problem, po prostu nie mogę oprzeć ciężaru na językach, cały czas na "piętach". Paru użytkowników forum ma podobny problem bo już poruszali ten temat Spróbuj pojeździć w ten sposób: spleć ręce z tyłu na wysokości nerek ( można z kijami lub bez ) i tak jakby bez rąk , może pomoże:)
    Z pewnością przy najbliższym wypadzie popróbuje... Słyszałem też o przesuwaniu wiązania w przód, czy to może cokolwiek pomóż bo mam taką możliwość o 15mm w przód i w tył?
    Witam
    Myslę, że nie jest najgorzej:
    Plusy:
    - pewna równoległa jazda
    - brak stresu związanego z prędkością
    - brak rotacji
    - poczatki skretu ciętego
    ale:
    - zła pozycja, nie jesteś dobrze wyważony, jedzieszz cały czas odchylony
    - troche zbyt wąski slad - wynik wadliwej pozycji
    - brak kontroli nad prędkościa - zwłaszcza widoczne w zjazdach wolnych (pozycja)
    - nie wiem jakie masz buty ale może twardszy bardziej dpoasowany but troszkę by pomógł
    Generalnie:
    - ręce przed siebie
    - poćwicz pozycje narciarska na sucho w domu w samych butach żeby zobaczyć w którym momencie obciążasz całą stopę równomiernie i spróbuj przeniść to na stok

    Myślę, żę jednak ten instruktor by się przydał i nie bądź taki zapatrzony w zawodników na slalomach bo oni nie jeżdżą zbyt technnicznie dla twojego poziomu.
    Serdecznie pozdrawiam
    Brak początkowej Fazy skrętu-mocny nacisk na przody nart tak, aby pięty podskoczyly od stoku!:D Jak to zrobisz na drugim skręcie- to dalej problemu nie będzie. To znaczy mosisz mocno przysiąsc, pozniej mocno wyjsc w gorę i jednoczesnie pochylając się w stronę skrętu po przekątnej,nacisnąc na przody nart.Gdy narty pojdą, dociązyc nartę węwnętrzną, wyczekac1,5-2sekundę i zaczynac skręt w inną stronę(dla nart slalomowych).
    Na filmiku skręty robisz -odpuszczając narty, i one idą po swoim R, narty Ciebie wiozą.:)
    Poza uwagami kolegów dorzuciłbym lekką kontrrotację (obrót tułowia w kierunku przeciwnym do skrętu) oraz łamanie się biodrach w skręcie. Uwidaczniają się te dwa "przyruchy" tam gdzie nie jedziesz na tyczkach.
    +ów nie wypisuje jest ich zdecydowanie więcej.
    pozdr
    Y
    jest kilka ćwiczeń na wymuszenie lub korekte pozycji.
    jedno z nich: kijki pod kolana i chwytamy je z przodu między nogami i jedziemy śmigiem, wymusza pozycje, pozwala skorygować np. pozostałości po klasycznej jeżdzie czyli nogi prowadzimy szerzej, piszczele na języki. pewne błędy które nabyliśmy przy samonauczaniu nie łatwo jest skorygować ale konsekwencja i upór pozwoli nam dostrzec szybko efekty. pozdrawiam.

    Gdy narty pojdą, dociązyc nartę węwnętrzną, wyczekac1,5-2sekundę i zaczynac skręt w inną stronę(dla nart slalomowych).
    Na filmiku skręty robisz -odpuszczając narty, i one idą po swoim R, narty Ciebie wiozą.:)
    co do wożenia sie to ok jedzie tak jak chce narta, co do obciażania jednej narty to sie nie zgodzę należy obciażać obie narty a przy nartach slalomowych to wchodząć w jeden zakret już planujemy następny a nie czekamy:D

    jest kilka ćwiczeń na wymuszenie lub korekte pozycji.
    jedno z nich: kijki pod kolana i chwytamy je z przodu między nogami i jedziemy śmigiem, wymusza pozycje, pozwala skorygować np. pozostałości po klasycznej jeżdzie czyli nogi prowadzimy szerzej, piszczele na języki. pewne błędy które nabyliśmy przy samonauczaniu nie łatwo jest skorygować ale konsekwencja i upór pozwoli nam dostrzec szybko efekty. pozdrawiam.
    Witam
    Ćwicznie dobre tylko ,że kolega śmigiem nie pojedzie, bo może nawet nie wiedziec o co chodzi (jeżeli wie to sorry i ukłon). ŚMig to trudna ewolucja i proponuję żeby njapierw nauczył się prawidłowo obciążać narty.
    Pozdrawiam
    Faktycznie, nie wiem o co chodzi z tym śmigiem...

    http://video.google.pl/videoplay?doc...67508638742166

    To jest parę bardzo krótkich filmików pokazujących mnie w czasie jazdy.... Prosiłbym, żebyście napisali co muszę poprawić, co robić a czego nie. Dodam tylko, że jeżdżę dopiero trzeci sezon i jestem samoukiem, patrze jak inni jeżdżą i od nich sie uczę, :) nigdy nie jeździłem z instruktorem...
    i wydaje mi się że to lekkie odchylenie do tyłu skoryguje czas i praktyka narciarska na stromszych górkach. Ja też jestem samoukiem, nigdy nie jeździłem z instruktorem i pamiętam że odchylałem się do tyłu do czasu gdy pojechałem 1 raz na Kasprowy (wtedy nie znali tam jeszcze ratraków)
    tam bardzo szybko zrozumiałem dlaczego należy "siedzieć na przodach"
    Przy okazji pytanie z innej beczki - gdzie były robione te filmiki bo te 4 osobowe krzesełka to chyba z 5metrów na sek. pomykają a nie widać by miały sprzęgło, jest na dole taśma ?
    pozdrawiam Janusz
    Ten wyciąg to 4-osobowa kanapa z taśmą w Witowie. Naprawdę fajna stacja, można nieźle pojeździć.... Polecam
    Miałem podobny problem parę lat temu (ten z pochyleniem się i mocnym dociśnięciem języków), na szczęście jakoś udało mi się go wyeliminować. Najważniejsze to nie bać się. Śnieg nie tak twardy, można wyjść cało, byle w kogoś nie wjechać. Spróbuj takiego ćwiczenia: w czasie jazdy pochyl się do przodu tak, żeby chwycić rękami but od tyłu. Na postoju spróbuj oprzeć ciężar całego swojego ciała na języku jednego z butów, zamiast na stopie. Potem spróbuj to powtórzyć w fazie prowadzenia nart w poprzek linii spadku stoku, na początku najlepiej przy skręcie NW. I spróbuj pojeździć z instruktorem :)
    ćwiczenie zaproponowane przez Nere doskonałe - nie tylko w śmigu ale również w Twojej jeździe..................

    pzdr

    P.S. ćwiczenie raczej do jazdy równoległej na krawędziach
    Jeśli chodzi o dociążenie przodów, to poprostu oprzyj się na językach( to po pierwsze), a po drugie spróbuj pojechać większym promieniem ( wytrzymaj dłużej skręt, dosteruj go) i postaraj się wyczuć w którym miejscu stopa najmocniej naciska na podeszwę, powinieneś czuć nacisk pod paluchem dolnej narty. Jak będziesz to czuł to będziesz miał pewność że dobrze stoisz na nartach!! pzd i powodzenia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - Ĺťyczenia Świąteczne