zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmeggilou.xlx.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
Stok był pokryty zmrożonym śniegiem, wbiłem jedynkę narty ruszyły płynnie. wysoka pozycja pozwala na szybkie przełożenie naszych poleceń na napęd. narty spokojnie suną swoim średnim skrętem. jednak wymagają przy tym uwagi. teraz dwójka i szybkie wprowadzenie na wysokie obroty. powoli odkrywają nam swoje prawdziwe oblicze. szybkie manewry w dużym tłoku nie sprawiają problemów. przyspieszanie wyraźnie poprawia właściwości trakcyjne. bardzo sprawnie reagują podczas tego odcinka, w tym w krótkim skręcie. mijamy tłum i wrzucamy trójkę teraz dopiero stabilność wzrasta zauważalnie. narty zaczynają lekko i przyjemnie sunąć. gumy trzymają rewelacyjnie. każdy wiraż pod kontrolą. sprawnie pokonuje szykanę krótkich i średnich skrętów. czwórka. tu dopiero zaczyna się jazda. stabilność w średnim skręcie bez zarzutu. pewne i precyzyjne sterowanie. agresywne wyjście z zakrętu. czuję dynamikę nart, choć nie jest to dodatkowe doladowanie. można odnieść wrażenie pełnej kontroli nad nimi, nawet przy szybkiej i zróżnicowanej zmianie kierunków jazdy. wreszcie piątka. średni i dłuższy skręt nadal płynny i gwarantujący satysfakcję z agresywnego stylu jazdy. teraz luz. żadnego myszkowania. ostre dohamowanie i postój na uzupełnienie sił.
Narty są twarde i pomimo lekkości potrzebują twardego traktowania. balans ciała i dociążanie tylko odsłaniają ich zalety. dociśnięte radzą sobie w krótkich skrętach. kochają średnie i cieszą się z popuszczenia czasem wodzy do jazdy dłuższym skrętem. Pomimo 70mm pod butem przejście z krawędzi na krawędź nie sprawia żadnych problemów.
Ocena 8 bo to nie slalomka, ale świetnie daje radę Ocena 9 bo to nie gigantka, ale można poszaleć dłuższymi łukami Reszta na bardzo wysokim poziomie.
ja bym zdecydowanie nie dal 9 za latwosc prowadzenia: najwyzej 7
faktycznie masz rację. są trochę krnąbrne, zwłaszcza w początkowej fazie. no a tak chciałem być obiektywny :)
faktycznie masz rację. są trochę krnąbrne, zwłaszcza w początkowej fazie. no a tak chciałem być obiektywny :)
chodzilo tez mi o to ze trzeba doswiadczenia zeby taka narte ujezdzac.....
dlatego zaznaczylem w rubryce poziom 7 i wyżej. przyjąłem jako oczywiste, że docelowa grupa jest doświadczona. jednak pomimo tego pomyslałem, że uwaga na temat prowadzenia jest trafna. są świetne w jeździe, ale wymagają od narciarza. jednak na 8 zasługują. przy agresywnej jeździe pokazują pazury, przy czym prowadzą się bdb. jednaak zdecydowanie nie dla początkujących. nie lubią wolnej jazdy.
switna stabilnosc jazdy dobrze daje 10 krawedz tez dobra moim zdaniem w krotkim skrecie meczaca ale zato swietna i szybka w dluzszych
posiadałem narty Volkl P70, które bardzo mi odpowiadały ,ale nistety uległy zniszczeniu. proszę o podanie modelu najbardziej zbliżonego do P70,
posiadałem narty Volkl P70, które bardzo mi odpowiadały ,ale nistety uległy zniszczeniu. proszę o podanie modelu najbardziej zbliżonego do P70,
racetiger sc lub wyżej sl
Witam, Racetiger jest racjej do dobrze przygotowanych trasach, albo do szybkiego jazda slalomie i rzadko w Polsce mozna do takich warunki trafic. W pzypad. Austrii albo Wlochy, no racetiger jest doskonaly. Ale w situacji zmiennych warunkach, w kolekcji 2007/8 są dwa propozycji: Tigershark z powerswitchem (mozesc zmienic twardosc narty zalezny od podoga/warunki w stoku) i Unlimited - dla zaawansowanych lepiej unlimited ac20 albo ac30. Jescze są jeden sezon uzywanych w dobrych cenach Supersporty na rynku, ktore są tzw. all mountain, i to jest w stokach polskich lepszy wybor od Racetigera.
unlimited to seria głównie poza trasę, nie jest to idealny carver. tigershark owszem, ale przede wszystkim seria tiger, która zastąpiła supersport.
Zgadzam sie.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|