zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.planielska.pev.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
Witam! Chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej o tym modelu nart. Szczególnie o wypowiedzenie się prosiłbym osoby które miały możliwość na nich jeździć. Z góry dziękuje.
Uzyj opcji "szukaj" gdyz zdaje sie, ze o tym juz bylo...
Jest taki temat ale sęk w tym że nie ma odpowiedzi.
Witam! Chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej o tym modelu nart. Szczególnie o wypowiedzenie się prosiłbym osoby które miały możliwość na nich jeździć. Z góry dziękuje.
Zamiast Z5 pomyśl o Z3 a lepiej na tym wyjdziesz...pod warunkiem że szukasz narty o takiej charakterystyce jazdy.5 to klepa ,w moim odczuciu za mało dynamiczna i napewno nie warta tych pięniążków.Wolałbym zdecydowanie dołożyć 100zł i zakupić 8S .Wprawdzie to narta do czego innago ale zdecydowanie lepsze doznania.Natomiast Z3 bardzo fajnie się prowadzi,bardzo stabilna i nawet w miarę dynamiczna.
Zamiast Z5 pomyśl o Z3 a lepiej na tym wyjdziesz...pod warunkiem że szukasz narty o takiej charakterystyce jazdy.5 to klepa ,w moim odczuciu za mało dynamiczna i napewno nie warta tych pięniążków.Wolałbym zdecydowanie dołożyć 100zł i zakupić 8S .Wprawdzie to narta do czego innago ale zdecydowanie lepsze doznania.Natomiast Z3 bardzo fajnie się prowadzi,bardzo stabilna i nawet w miarę dynamiczna.
W pelni się zgadzam. Dodam, ze jesli mowa jest o Zenitach Oversize 2006/2007, to w ogole mnie z tej ekspertnej serii one się nie podobają. radzilbym z rej serii lepiej 8S Radical oversize albo Rossignol X-Fight 2 Oversize geometria 116-66-104 мм (174 cм) R=12 м (165 см) Produkowana dlugosc 158, 165, 173 см http://www.ski.ru/static/100/2_21688.html :)
uwazacie,ze Rossi z5 jest gorsza narta od z3:confused: why? a jak sie ma to tego z9?
uwazacie,ze Rossi z5 jest gorsza narta od z3:confused: why? a jak sie ma to tego z9?
Z9 będzie odrobinę lepsza od Z5 i Z3, a tak ogolnie mowiąc, to cos z tą geometrią Rossi nie popadl...:)
Zamiast Z5 pomyśl o Z3 a lepiej na tym wyjdziesz...pod warunkiem że szukasz narty o takiej charakterystyce jazdy.5 to klepa ,w moim odczuciu za mało dynamiczna i napewno nie warta tych pięniążków.Wolałbym zdecydowanie dołożyć 100zł i zakupić 8S .Wprawdzie to narta do czego innago ale zdecydowanie lepsze doznania.Natomiast Z3 bardzo fajnie się prowadzi,bardzo stabilna i nawet w miarę dynamiczna.
Rossignol Z5 to nie moja narta tylko mojego taty. Już ją kupił więc czy mu się podoba czy nie to będzie musiał na niej śmigać:) . Prosił mnie żeby dostać jakieś info od osób które już jeździły. Ja nigdy bym nie kupił Rossa tylko VOLKL:D
Rossignol Z5 to nie moja narta tylko mojego taty. Już ją kupił więc czy mu się podoba czy nie to będzie musiał na niej śmigać:) . Prosił mnie żeby dostać jakieś info od osób które już jeździły. Ja nigdy bym nie kupił Rossa tylko VOLKL:D
Rossignol Zenith Z5 Oversize
Рекомендованная розничная цена – 485 Евро Геометрия 126-74-105 мм (162 cм) Радиус бокового выреза 13 м (162 см) Ростовки лыж в тесте 170 см. Выпускаемые ростовки 146, 154, 162, 170, 176 см Особенности конструкции Конструкция: Dualtec Integral. Технологии: IPS H Carbon, TPI2. Система виброгашения Twin VAS 80, VAS Metal Insert. Рекомендуемые крепления Axium 120 TPI2.
Отзывы экспертов Лыжа едет «по всякому», но только если владелец это «все» может сделать. Чтобы привыкнуть к ним, требуется время, у лыж непростой характер, из поворота выходят неохотно. (narta jedzie po wszystkim, jesli narciaz umie "wszystko", do nart trzeba się przyzwyczaic, mają charakter nie sluchac przy wyjsciu ze skrętu). * При катании ощущаются тяжелыми, не слишком маневренными, тяжело идет в каше. Лыжа для любителей комфортабельного неторопливого катания на лыжах, дающих ощущение мощности.(Są cięzkie do manewrowania, cięzko idą w kaszy. Narty dla jazdy komfortnej, mające moc.) * Лыжа чуть более живая, чем Zenith 9, немного менее требовательна к хозяину и его стойке. Универсал, тяготеющий к спокойному карвинговому катанию по подготовленным склонам. (Narty zywsze od Z9, mniej potrzebujące prawidlową technikę od narciaza. Uniwersal do spokojnej jazdy carvingowej na przygotowanych stokach). * Располагают к спокойной езде на средней скорости без драйва и экспериментов. (Do jazdy spokojnej na sredniej prędkosci bez eksperymentow i funu). * Стабильно идут и по жесткому, и по расколбасу, не чувствуют перехода с жесткого на кашу, любит средние дуги. (stabilnie idą po twardym, i kaszy, nie czuc pszejscia ztwardego w kaszę, lubią skręty srednie).
К. Шарыпов: Начинают нормально работать только на скорости. В целом ощущение надежных и цепких лыж, тяготеющих к дугам среднего радиуса, уменьшать радиус при увеличении нагрузки не хотят. В дуге стабильны, но внутренняя лыжа требует повышенного внимания – включается в работу только при интенсивной загрузке, в противном случае живет своей жизнью. ( zaczynają normalnie pracowac tylko gdy osiągną prędkosc. W calosci krawędz trzymają dobrze,narty do srednich skrętow,zmniejszac radius skrętu przy dociązeniu nie chcą.W skręcie na krawędziach są stabilne, lecz trzeba uwazac na gorną nartę-zaczyna pracowac, gdy tylko dobze dociązymy. wiinym wypadku, zle dociązona, pojedzie sobie tam gdzie zechce).:)
Ja bylem bardzo zadowolony. Narta byc moze ciut zbyt "miekka" na dynamiczna jazde ale za to latwa do opanowania taka, wydawalo mi sie, dodajaca pewnosci siebie. Uzywalem jej jednak tylko na przygotowanych trasach.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|