ďťż
  Krawedz Mi Odpada Pomocy!!!! Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺťyczenia Świąteczne CMX 9 czy XO iQ a moze XO 3 >>?? pomocy :D Pomocy, szukam zapięcia, klamry od butów Rossignol Soft Light 3 POMOCY ATOMIC SL11+ NEOX 412 sezon 08/09 SLC IQ, czy RX6, czy SC, czy któryś Voelkl? POMOCY bo już świruję Head'y Cyber X60 180cm- gdzie kupic ? POMOCY ! pomocy!!! jakie kupić narty? 194cm/97kg, poziom-6!!! Pomocy : AMC 76 czy RED HEAT ... FISCHERA Pomocy - regulacja wiązania ATOMIC DEVICE 310 potrzebuję pomocy, dobór nart - 173cm/75kg/6 Dobór twardych butów i... problemy z tym związane. POMOCY!!!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • actus.htw.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    Witam!!!Mam problem z moimi nowymi nartami, niedawno kupilem narty Rossignola R9S ti jest to ich pierwszy sezon no i mam od razu z nimi klopot!
    Problem jest w tym ze w jednej z nart z jednej strony przy dziobie tam gdzie zaczyna sie krawedz, zaczyna mi odchodzic krawedz razem ze slizgiem narazie odeszlo tak moze okolo 1mm ale wydaje mi sie ze bedzie sie to powiekszac! Czy komus z was odklejala sie kiedys tak krawedz? i co w tej sytuacji zrobic? Odeslac na gwarancje czy poczekac az wiecej odejdzie moze oddac do serwisu???
    Prosze o rady!



    Witam!!!Mam problem z moimi nowymi nartami, niedawno kupilem narty Rossignola R9S ti jest to ich pierwszy sezon no i mam od razu z nimi klopot!
    Problem jest w tym ze w jednej z nart z jednej strony przy dziobie tam gdzie zaczyna sie krawedz, zaczyna mi odchodzic krawedz razem ze slizgiem narazie odeszlo tak moze okolo 1mm ale wydaje mi sie ze bedzie sie to powiekszac! Czy komus z was odklejala sie kiedys tak krawedz? i co w tej sytuacji zrobic? Odeslac na gwarancje czy poczekac az wiecej odejdzie moze oddac do serwisu???
    Prosze o rady!
    Witam
    Oczywiście, że gwarancja. No chyba, że kupowałeś kanałami ale wtedy też jest szansa. Skontaktuj sie ze sprzedawcą i nic nie kombinuj. Widziałem juz Rossignole z podbnymi wadami więc myslę, że nie powinno byc problemu. W razie kłopotów wal na priv. może pomogę.
    Pozdrawiam
    a w razie czego gdyby sprzedawca cos kombinowal to jest szansa zalatwienia tego przez przedstawiciela rossignola na polsce??
    kupowalem sprzet przez internet ale mam nadzieje ze sprzedawca bedzie uczciwy!!!
    Witam
    To gorzej. Najpierw pogadaj ze sprzedawca. Ja przeciez nie wiem kto ani co. Skad on miał te narty. Czy to jakis sklep internetowy czy osoba prywatna. Zbirz jak najwięcej informacji i jak nic nie wskurasz to spróbuję ci pomóc ale nic nie mogę obiecać.
    Pozdrawiam



    Witam
    To gorzej. Najpierw pogadaj ze sprzedawca. Ja przeciez nie wiem kto ani co. Skad on miał te narty. Czy to jakis sklep internetowy czy osoba prywatna. Zbirz jak najwięcej informacji i jak nic nie wskurasz to spróbuję ci pomóc ale nic nie mogę obiecać.
    Pozdrawiam
    te narty juz w zasadzie nie nadaja sie do jazdy
    ja na twoim miejscu bym zapomnial o tej marce.............
    reklamacja powinna byc uwzgledniona jezeli narty maja numer seryjny na boku.......
    Witaj Koszarki ! (Po przerwie).Fatalna sprawa.Zjeździłem kilka Rossołów i nigdy nic się nie działo.Po mnie,"odziedzicza" zawsze narty mój ojciec a po Nim jeszcze jakiś znajomy.Nigdy nic.
    Jeżeli kupowałeś przez internet od firmy,która miała narty z polskiej dystrybucji,nie ma problemu ( o ile nie miało miejsca drastyczne mechaniczne uszkodzenie).Jeżeli ,zakup był z innego źródła,myślę ,że można próbować,z dużym prawdopodobieństwem na "sukces".
    Mój serdeczny przyjaciel,jest dużym przedstawicielem PM Sport,wyłącznego importera Rosołów na Polskę.Ma z Nimi świetne kontakty.Prześlij (na priv) nazwę sklepu i najlepiej fotkę uszkodzenia - myślę ,że pomogę.(Spisz ,też numer seryjny,u Rossignoli jest od w dolnej części,przy piętce ,"wybity na biało" na wierzchniej części nart.)

    Pozdrowienia i wszystko będzie dobrze.
    super DZIEKI WIELKIE za pomoc, narazie skontaktowalem sie ze sprzedawca i powiedzial zeby przeslac mu fotki, wiec narazie sprobuje ta droga, wielkie serdeczne dzieki dla Morcin 25 i Mitek jak tylko nie dam rady tego zalatwic ze sprzedawca to zwroce sie do was i przesle fotki i ten numer seryjny. A tak dla scislosci to odklejenie nie jest skutkiem jakiegos udezenia czy mechanicznego drastycznego uszkodzenia, po prostu jezdzilem normalnie i nagle zaowazylem ze sie odkleja! Mam nadzieje ze na fotkach bedzie to wyraznie widac bo narazie odklejenie jest niewielkie ale wydaje mi sie ze to tylko poczatek!!!!

    Jeszcze jedno, jaka jest procedura w takich przypadkach? narty jada od sprzedawcy do przedstawiciela a on je odsyla do producenta czy jak? czy narty sa poddawane naprawie i odsylane spowrotem do klijenta czy wymieniane na nowe? mieliscie moze takie doswiadczenia z reklamacja nart?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - Ĺťyczenia Świąteczne