ďťż
  Co sądzicie o krawędziach w salomon siam 8? Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺťyczenia Świąteczne Rossi Radical12 vs. Tecnica Diablo Magnesium vs. Salomon X-Wave X7 vs Rossi Expert12 Buty Salomon x-wave 8, a x-wave x Atomic ST Race czy Salomon Equipe3V Race Sprzedam Buty Salomon X-wave 9 28 - 28.5 Sprzedam Narty Salomon Equipe 10 3V dł 150 sezon 02/03,03/04 KUPIĘ - Salomon Eqiupe 8 3V lub 10 3V (150-160cm) test; head monster salomon xwing fury, head edge Salomony! Aeromax TI (09/10) czy X-Wing Tornado (08/09) [SPRZEDAM]Buty SALOMON Impact 8 Flex 90 rozm.26-26,5. Sprzedam: Hagan Tour Cap Carbon, Wiazania Salomon C 509, Skorupy lodowe Scarpa Vega
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lalalu.xlx.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    Witam,
    Niedawno wróciłam z absolutnie fantastycznych dwutygodniowych wakacji w Santa Caterina - polecam;) Przed wyjazdem weszłam w posiadanie nowych salomonów siam 8. Narciarz ze mnie średni, mój poziom nie tak łatwo określić, ale powiedzmy 7, bo skręcam równolegle metodą N/W. Generalnie potrafię skręcić kiedy chcę i wybrać sobie tor jazdy tak jak chcę, jedyny a zarazem poważny problem polega na tym, że skręty bardzo mało mnie hamują i mam problem z kontrolowaniem prędkości (w miarę długości stoku zwiększa sie konsekwentnie:D ) Zastanawiam się, czy to może mieć związek z tępymi krawędziami, czy też mam definitywnie szukać przyczyn problemu w mojej technice, co niestety bardzo prawdopodobne :( Jeśli jednak ktoś ma opinię na temat krawędzi w tym modelu, będę wdzięczna...


    Witam
    Napewno luki w technice ale dla pewności napisz ile mają narty i kiedy ostatni raz były ostrzone. Znając jednak warunki w St. Cat. to musisz poracować nad techniką skrętu. I tu ogólna uwaga. Panowanie nad prędkością to podstawowy element jazdy na nartach. Jeżeli ktoś wie żenie panuje nad prędkością to w jaki sposób możę wystawiać sobie ocenę 7? Nie chcę być uznany za krytykanta ale to jest co najwyżej 4 - 5. Troszkę realizmu w ocenie własnych umiejetności kochani.
    Pozdrawiam
    Toż mówię właśnie, że nie wiem jak się ocenić, bo mi się wszystkie dane nie zgadzają :confused:. Po tym jak panuję nad prędkością to raczej chyba 3, a ta siódemka to wynikała z tego, że nie bawię się w ogóle w skręty płużne. Narty są nowe, kupione w tym roku przed wyjazdem.
    Jezeli narty sa nowe to nie ma mowy o tym, aby krawedz byla tepa.
    Zdecydowanie skupil bym sie technice i radzilbym zainwestowac w instruktora.
    On napewno bedzie wiedzial co jest nie tak, a i nauczy wiele. ;)


    Witam
    Jeszcze raz w tonie mentorskim (przepraszam jeżeli to kogoś razi ale muszę). Pług i skrety płużne to podstawowa technika którą powinien znać i stosować każdy. Pisanie, że ktos ocenia się wyżej bo nie stosuje ewolucji kontowych jest więc dość nieszczęśliwe.
    Zapeniam, że każdy narciarz stosuje ewolucje kątowe i to znacznie częściej niż musię wydaje. Namawiam więc do bardziej świadowmej jazdy a od razu okaże się jak często jedziemy pługiem. Co więcej, utrzymanie kontoli prędkości pługiem, dohamowanie sie pługiem przy dojeździe do wyciągu a nie wrzucanie nart w ześlizg skrętem stóp (zawsze wygląda rozpaczliwie) świadczy o świadomej i technicznej jeździe.
    Nie bójmy sie pługu.
    Pozdrawiam
    Mitek
    Nie razi mnie ton mentorski, bo też narciarz ze mnie taki, że ton mentorski bardzo mi się przyda. Oczywiście nie miałam na myśli, że w ogóle nie płużę, jak najbardziej wyhamowuję pługiem przy dojeździe do wyciągu oraz stosuję pług w wielu innych okolicznościach, kiedy, jak mi się zdaje, sytuacja tego wymaga, np. kiedy jest bardzo wąsko itp. Tyle tylko, że kiedy jadę w dół po stromym stoku to pług jako podstawa wykonywania zakrętu mi się nie sprawdza - skręt równoległy z dwojga złego wyhahamowuje mnie lepiej. Instruktor jak najbardziej był i kiedy jechałam za instruktorem nie rozpędzałam się nigdy za bardzo, bo on wybierał taki tor jazdy niezależnie od trasy po której jechaliśmy, ze było w porządku. Tylko, ze sama, po lekcji, nie bardzo umiałam to powtórzyć...:confused:
    1 lekcja napewno nie pomoze trzeba wziasc nastepna, i omowic to czego sie chce podsszkolic ;) a pozniej cwiczyc i jeszcze raz
    Lekcji było około 7, a nie jedna. Oczywiście to i tak za mało, a przede wszystkim za mało godzin ćwiczeń. Ale jak tu ćwiczyć skoro 2 tygodnie się skończyły, a teraz Warszawa i ani płatka śniegu i ani jednej górki :(
    Witam
    I to jest droga Asieńko nasza największa tragedia ostatnich lat. Gdzie my biedni mamy jeździć jak zima jak wiosna. No co prawda jest nasza igielitowa góra ale to tak jawny półsrodek, że aż nie wiem czy warto jechać. Nie znoszę nart bez śniegu.
    Pozdrawiam
    Zgadzam się. Narty bez śniegu, to brzmi jak jakiś absurd i wewnętrzna sprzeczność. W dodatku ta igielitowa góra chyba jest nieczynna przez cały zimowy sezon (tak pisali w internecie), bo kto wie czy bym nie zdesperowała ostatecznie... W końcu czekac do nastepnego roku, to brzmi po prostu strasznie :eek:
    Witam
    Otworzyli parę dni temu. Jeszcze nie wiadomo czy tylko na ferie czy nastałe podobno się dogadują. Zabacz tentemat na forum.
    POzdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - Ĺťyczenia Świąteczne