zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plajdatrament.opx.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ć»yczenia ĆwiÄ
teczne
a wiec stalo sie: wczoraj oficjalnie przetestowalem moje nowe narty jak w tytule: model na rok nastepny
dla mnie spotkanie z nowa narta to lepsze niz sex z nowa dziewczyna (dziewczyny:sorry ale tak jest nie gniewajcie sie)
a wiec do rzeczy:
narty: volkl unlimited AC40, 184cm (promien 19,5;; taliowanie 125-82-110)
warunki: -9stC, miejscami kopny snieg, ubity ,zmrozony snieg, miejscami lod: przewaga przejezdzonego sniegu grubosci 20cm.
pierwsze wrazenie: wiazania w tym modelu sa zdecydowanie przesuniete nieco do przodu: w porownaniu z moimi GS-ami jest to ok 05-1cm: ale od razu daje sie to zauwazyc
model AC40 vs AC4 (ktorego zastapil): dodano carbon fibers w konstrukcji nart: wiec jest to jeden z nieweilu typow gdzie titanium jest polaczone z carbon fibers: reszta niezmieniona w stos do AC4
wrazenia z jazdy: zabawa: tak mozna okreslic: lekkosc prowadzenia, lekkosc skretu, sterowanie to wszystko doskonale i tego mozna sie spodziewac. dostateczne trzymanie na lodzie, dobra stabilnosc na duzej szybkosci, takze jezdzie na wprost: narta nie myszkuje jak inne dosc taliiowane
tego samego dnia jezdzilem na moich racetigers:193 i 185cm: oczywiscie AC40 przegrywa na lodzie i moje GS-y daje wieksza stabilnosc zdluzna ale pozostale rzeczy AC40 robi lepiej: prawdziwe oblicze pokazuje w kopnym sniegu (puch bedzie za 3 tyg wiec wtedy uzupelnie wrazenia): narta wynosi na powierzchnie sniegu: skretnosc jeszcze sie zwieksza: im glebszy snieg tym narta bardziej stabilna i skretna.
minus: prawdopodobnie cena....,
plusy: wszechstronnosc, takze w glebokim sniegu i na ubitym, doskonale dobranie wiazania (w wiazaniu marker powrocil do doatkowej sruby ktora reguluje docisk wzdluzny: umozliwia to bardziej precyzyjne dobranie sily wypiecia). w mojej narcie IPT 14 Racing. dlugosc: 184cm to najdluzsza osiagalna dlugosc: gdybym mial wybor to przetestowal bym 191: prawdopodobnie lubil bym te dlugosc bardziej niz 184 szata graficzna: srebrnobiala z pow "luskowata"osobiscie spodziewalem sie czegos z przewaga czerni (moze to moj sentyment do slynnego modelu G4 albo czerwieni: w kazdym razie design podobny do modelu AC4 z lat 05-06
podsumowanie: narta na kazde warunki za wyj litego lodu: dla ludzi co najmniej 50/50 spedzajacy czas poza trasa:moze niekoniecznie w glebokim puchu ale nieprzejezdzonym sniegu i puchu
postaram sie zaladowac pare zdjec
to jest pierwsze dost zdjecie ac40 unlimited na 2008
to jest pierwsze dost zdjecie ac40 unlimited na 2008
nie jest prawda ze volkl dodaje jeep wrangler do kazdej pary nart AC40: to gwoli wyjasnien w odpowiedzi na liczne pytania........:)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|