zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwiolkaszka.pev.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
Chciałbym was wszystkich na początku przywitać, ponieważ dopiero zarejestrowałem się na forum i jest to moj pierwszy post, tak więc Witam, Dzień dobry, Siema wszystkim ! :)
Jestem biedny :D no niestety taka jest prawda więc kupilem uzywane narty. Są to salomony 3v equipe 10. Jeżdze tak z 4 sezony, chociaz mialem przerwe więc powiedzmy ze 3 :) Mam 179cm i waże 72-75 kg więc wziąłem takie o 165cm długości. Doradzał mi znajomy, który jest instruktorem od jakichś 20 lat+ więc myslalem że będzie pomocny.Mowil ze są w porzadku w dobrym stanie no i ślizgi naprawde wygladają niezle :) Wszystko fajnie, cieszylem sie itd, przychodze do serwisu żeby przestawili mi wiązania do butów, a tam facet patrzy na narty i mowi, że są strasznie zjechane, zrobilem taką mine - :| no i pytam o co chodzi. On złożył narty ślizgiem do siebie i przynisnąl w miejscu najmocniejszego taliowania i powiedzial że bardzo latwo mozna je złożyć i w ten sposob sprawdza się czy narty są zużyte czy nie. I faktycznie łatwo się stykały... . Ja sie nie znam i strasznie mnie to zmartwiło, bo zabrzmialo to jakbym wyrzucił pieniądze w błoto, znajomy instruktor mnie wyrolował i nici z zabawy, a wyjazd w przyszlym tygodniu:( Więc czy to rzeczywiście odgrywa taką rolę i jak to się przekłada na jazdę ? Mam też buty atomic race 950, co o nich sądzicie. Będą nadawać się do tych nart?
Z góry dziękuje za pomoc :) i jeszcze raz wszystkich witam :)
Zafundowałeś sobie nartki dla bardzo zaawansowanych(masz ładnego kolegę),z tego co piszesz straciły już swoją sprężystość (model 03-04)i to w tym układzie pomoże ci w jeździe na nich,napisz jak się jeździło :)
hehe, dzieki :) Czyli ze to lepiej ze są troche zużyte, a tak w ogóle to myslisz, że po tych 3 sezonach rzeczywiście moze mi być ciężko na tych nartach ?
Teraz nie ma co o tym myśleć,nie jest to wymarzony sprzęt dla początkującego ,trzeba jeździć i koniec :)
No pewnie, dam jakoś rade, mam nadzieje tylko ze będzie to przyjemność z jazdy, a nie męka :D A jak z butami ? Te atomici będa odpowiednie do tych nart?
Obserwuj dzioby przy skrecie... Najlepiej na swiezo wyratrakowanym stoku, na tzw. "sztruksie"... Jesli bedziesz przecinal w porzek stok (a tym samym sztruks) i dzioby beda drgac z dosc duza amplituda to znaczy, ze te narty sa totalnie wyklepane...
zmierz ile maja krawedzi , w nartach carwingowych krawedzie sa najwazniejsze..
zmierz ile maja krawedzie i napisz tu , w nartach carwingowych krawedzie sa najwazniejsze..
Nie doluj chlopaka... Serwisant mial zastrzezenia do ich nadmiernej elastycznosci... O krawedziach nie bylo mowy...
Jeszcze jedna proba przyszla mi do glowy... Wez narte pionowo dziobem do gory... Pietke wez miedzy stopy i przytrzymaj... Nastepnie trzymajac dziob sprobuj narte skrecic tak jakby w smiglo... Jesli ci sie uda, to narty te stracily rowniez sztywnosc poprzeczna...
Tak też sprobuje, dzięki :) a co do krawędzi to nie mam jak teraz zmierzyć bo oddałem deski to przestawienia wiązań i będe miał je dopiero dzień przed wyjazdem :( Oby nie bylo z nimi az tak zle...
Nie doluj chlopaka... Serwisant mial zastrzezenia do ich nadmiernej elastycznosci... O krawedziach nie bylo mowy...
Jeszcze jedna proba przyszla mi do glowy... Wez narte pionowo dziobem do gory... Pietke wez miedzy stopy i przytrzymaj... Nastepnie trzymajac dziob sprobuj narte skrecic tak jakby w smiglo... Jesli ci sie uda, to narty te stracily rowniez sztywnosc poprzeczna...
tak próbowałem na samym początku i tylko minimalnie się wyginały tak więc stwierdzilem ze nei jest tak zle wtedy...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|