zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plzbit.opx.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
Szczerze mowiac nie wiem jak to zrobilem ale "udalo" mi sie zrobic cos takiego z nartami (http://img255.imageshack.us/img255/1762/img1233vf5.jpg) ktore posiadam pierwszy sezon. Moje pytanie brzmi czy nalezy cos zrobic z tym ubytkiem, jesli tak to w jaki sposob sie go pozbyc i czy moze on powodowac powazniejsze zmiany w wytrzymalosci nart
Tak koncza narty z poliuretanowym rdzeniem... Zanies do serwisu ale dobrego... Ubytek powinni dac rade uzupelnic jakoms wypelnieniem i sprasowac to pod prasa... Na elastycznosc narty nie powinno to miec wiekszego znaczenia... Gorzej z trzymaniem sie krawedzi - w tym miejscu bedzie bardzo latwo ja wyrwac...
No tak tylko ze w specyfikacji narty jak i na samej narcie i w sklepie napisane jest ze narta ma rdzen drewniany.... Swoja droga to zdjecie jest zrobione troche malo realistycznie bo w rzeczywistosci narta ma ta szrame na jakies 0,4 cm.
Skoro to jest 0,4cm to narta moze miec rdzen drewniany, a tylko zewnetrzna warstwe z pianki... Skoro to ma tak male wymiary to warto to zalepic gdyz skala problemu nie jest az taka duza... Swoja droga narty z ta wyrwa troche na sniegu przebywaly - krawedzie sa zardzewiale i nawet widac korozje w tej wyrwie... Tam przed wypelnieniem nalezaloby ta korozje usunac - popros o to w serwisie...
Duże czy małe jest to uszkodzenie to-to nie ma znaczenia i tak musisz poszukać serwisu i tak jak pisał Chemik – dobrego. Na Twoim miejscu nie czekałbym z ta wizytą. Możliwe, że jest to tylko uszkodzenie zewnętrzne, ale jak poczekasz dłużej albo zabierzesz nartki na stok to może się okazać, że będzie to już cos poważniejszego. Swoja droga to postaraj się na przyszłość nie dopuszczać do tego by na krawędzie wchodziła korozja – szkoda sprzętu.
a jak sie pozbyc korozji z krawedzi?
Trzeba uzywac nart... Najlepiej jak najczesciej...
Ja po końcu jazdy wycieram do sucha i przecieram szmatką nasączoną w parafinie :) Taka korozja to się "zjedzie" po pierwszym śmigu na krawędziach i nie ma problemu , niemniej jak wycieram krawędzie to jednocześnie je kontroluję i oceniam czy nie warto ich podostrzyć :) Taki ceremoniał po dniu jazdy :) pozdrawiam
no tak ale ja niestetyw tym sezonie juz nie pojezdze ;/ :( a widze, ze na krawedziach jest troche korozji wiec co zrobic....
Jeśli będziesz szukał serwisu zajrzyj do Rotundy na Oleandry. Kiedyś naprawili mi tam narty, których nie chciał naprawić nikt inny. Narty jeździły potem jeszcze długo i szczęśliwie.:rolleyes:
Kup sobie gumę ścierną do gradu (najlepiej drobną) przyda się w przyszłym sezonie przejedz ze dwa razy i natłuść krawędzie . Wszystko do przygotowania nart kupuję tu : http://www.narty.pl/index.php?id=709 ale teraz nie widzę tam tej drobnej :)
Ok dzieki za informacje, swoja droga to w tym roku nie uzywalem nart jakos specjalnie czesto, raz w krynicy i podczas 3dniowego wyjazdu na chopok. Fakt po jezdzie nart nie czyscilem i siedzialy w "trumnie" samochodowej w nocy;/
No tak tylko ze w specyfikacji narty jak i na samej narcie i w sklepie napisane jest ze narta ma rdzen drewniany.... Swoja droga to zdjecie jest zrobione troche malo realistycznie bo w rzeczywistosci narta ma ta szrame na jakies 0,4 cm.
o ile dobrze widze to defekt jest z boku nanrty a nie na slizgu czy tak????
w takim razie moglo to naruszyc strukture!!!!!!!!1
Defekt znajdzuje sie mniej wiecej w srodku wiazania, i zaczyna sie przy krawedzi a konczy gdzies w polowie boku narty
Jedyna rada narazie nie użwać tych nart, fachowo wypełnić ubytek i powinno być ok na nie jeszcze jeden sezon :) .
- dlaczego nie używać: do nart będzie się dostawała woda która przy ujemnej temperaturze jaka towarzyszy jeżdzie na nartach :) wiadomo co zrobi z nią i rdzeniem od środka. Pozdrawiam.
A czy gwarancja ma sie jakos do tego mojego uszkodzenia ?
A czy gwarancja ma sie jakos do tego mojego uszkodzenia ?
jezeli MASZ PEWNOSC ze tego nie rypnales na czyms )a jezeli tak to musisz pamietac) tojest to WADA i jako taka powinna podlegac reklamacji (czyt wymianie). nie ma innego wyjscia bo takie cos swiadczy o nienormalnych naprezeniach lub wrecz zlamaniu rdzenia: sprawdz jeszcze jak wyglada profil narty: porownaj go z druga narta: sprawdz rowniwez (przy podniesionych i zabezpieczonych stoperach) jak obie narty przylegaja do siebie "w spoczynku" i po docisnieciu do siebie: kazda asymetria wskazuje na powazny problem!!!!
Problem polega na tym ze nie jestem w 100 procentach pewien kiedy doszlo do usterki, gdyz zauwazylem ja dopiero po powrocie z nart. Sprawdzilem wszystko jak napisales i nie widze zadnych roznic miedzy nartami. Powiem wiecej ze na zdjeciu wyglada to jakies 30 razy gorzej niz w rzeczywisctosci. Zapewne udam sie do serwisu w okolicach poniedzialku w celu usuniecia usterki. Dziekuje wszystkim za pomoc :)
Szczerze mowiac nie wiem jak to zrobilem ale "udalo" mi sie zrobic cos takiego z nartami (http://img255.imageshack.us/img255/1762/img1233vf5.jpg) ktore posiadam pierwszy sezon. Moje pytanie brzmi czy nalezy cos zrobic z tym ubytkiem, jesli tak to w jaki sposob sie go pozbyc i czy moze on powodowac powazniejsze zmiany w wytrzymalosci nart
ja mam od kilku dni nowe narty z tego sezonu mi dali choć było3,5 miesiąca po gwarnancji ale to Fischer (teraz wiem że to dobra firma nie tylko że na tych nartach się super jezdzi )Pozdrawiam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|