ďťż
  stan ślizgu? czy to duzy ubytek? (foto-400 kb) Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺťyczenia Świąteczne Posiadam w sprzedaży duży wybór nart biegowych,kijków oraz butów TANIO!!! rossignol x fight 400 vs. atomic supercross sx5 W jakim sklepie jest jeszcze duzy wybor kaskow narciarskich Rossignol X Fight 400 + Axium 200 Narty Rossignol X Fight 400 czy te beda dobre Wiązania SALOMON - duży wybór, w dobrych cenach! Prośba …. mała / but potrzebny duży. Duży rozmiar, szeroka stopa - jaki but? kurtka dla beginnera za 400 zl Buty Nordica Easy Move Cx 29cm, stan idealny - sprzedam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rumian.htw.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    Witam
    Mam pytanie o stan slizgu mam okazje kupic nartki ale maja moim zdaniem ubytek na slizgu (moze wcale go nie maja:) ponizej zdjecia ubytku czy to wogole jest ubytek?? i czy bedzie przeszkadzal w jezdzie i lepiej od razu oddac je do serwisu do zrobienia???
    please pomozcie bo nie wiem czy brac FISCHER RX8 z tego sezonu za 950 PLN jezdzone podobno 5 dni, slizgi oprocz tego malego czegos idelnie, szata graficzna w jednym miejscu bardziej ktos przywalil ale w sumie jezdzi sie na slizgach :D Warto???

    fotki:

    zdjecie_1

    i inne ujecie na ta bube :D

    zdjecie_2

    od czego powstaja takie wgniecenia tak sie zastanawiamy z dziweczyna??

    Pozdrawiam
    Wiechu


    Cześć;) Dobrze że nie masz uszkodzonej krawędzi, a mało brakowało:p Dziurka jest ale to nie powód do nie pokojeń. Najlepiej oddaj nartki do serwisu, żeby mieć 100% pewności i spać spokojnie. Takie ubytki moga być od wielu rzeczy. Najczęściej zdarza to się od kamieni lub innych czynników mechanicznych. Pzd :)

    P.S. Przeszlifuj krawędzie :p
    Spokojnie. Te "ubytki" to śmiech na sali. Absolutnie nie ma sie czym przejmować. Narta trochę zaniedbana, przede wszystkim widać, że sucha i dawno nie widziała smaru, a krawędzie lekko zardzewiałe, ale to też nie jest wada dyskwalifikująca. Lekka ręczna robota, albo delikatna kuracja na maszynie w serwisie plus smarowanie i będą jak nowe.

    PS: tego typu wgniecenia na ślizgu mogą powstać od "czegokolwiek" na co się najedzie, albo uderzy podczas jazdy.
    moge sam te krawedzie ze rdzy wyczyscic domowym sposobem i jak zabezpieczyc aby znowy nie chcialy rdzewiec?

    a cena ok oplaca sie kupowac??

    Pozdraaaawiam
    Wieeeechu


    Możesz jasne ;) Ja na zimę natłuszczam narty jak i po sezonie i jest spoko ;) PzD
    Domowym sposobem możesz je tylko stępić, chyba że użyjesz odpowiedniej ostrzałki do krawędzi, ale żeby robić krawędzie samemu trzeba się na tym naprawdę dobrze znać. Zabezpieczyć możesz w ten sposób, że po każdym dniu na nartach wycierasz je do sucha szmatą albo stawiasz w ciepłym pomieszczeniu żeby wyschły. Broń Boże w zimnym garażu, albo jeszcze gorzej w jakimś zawilgoconym pokrowcu.
    Jeśli są z sezonu 06-07 to się nawet nie zastanawiaj a rdza schodzi bez problemu :)
    hmm zuwazylem ze maja wizazania FS11 Railflex 2 a wedlug opisu na skionline powinny byc FX12 Railflex 2 hmm czy to duzy minus??

    a foto :

    Narta

    Pozdrawiam
    Wiechu
    Możesz brać – takie „uszkodzenia” się zdarzają ale to nie problem którym musisz się martwić.
    Co do wiązań to są FSX - to samo co FX tyle, że można szybko przestawiać - patent dla wypozyczalni i testów. Narty zapewne od luxtona? :> Twoje narty sa po 5 dniowych testach prawdopodobnie.

    Mam takie same, ale nowe. Dalem 1700zł więc moim zdaniem naprawde masz dobrą cene.
    Te na zdjęciu to są FS11 Railflex 2? Dziwnie to wygląda ;) Spoko bierz:D
    wiazania to faktycznie FSX :D a narty po testach duzo tego sezonu nie bylo w tym roku wiec mam nadzieje ze beda sie sprawowaly ok :D a cena hmm nowe najtaniej na allegro to 1500 tutaj duzo taniej a wizania na tej plycie to chyba akurat w moim przypadku zaleta jesli bede chcial je kiedys sprzedac zawsze latwiej dopasowac :D
    co do wiazan to jeszcze pytanie mozna przesuwac osobno przod osobno tyl do czego to potrzebne? domyslam sie ze odrobine mozna zmienic pozycje od srodka narty ale przydatne i jak najlepiej ustawic???

    Pozdrawiam
    Wiechu

    wiazania to faktycznie FSX :D a narty po testach duzo tego sezonu nie bylo w tym roku wiec mam nadzieje ze beda sie sprawowaly ok :D a cena hmm nowe najtaniej na allegro to 1500 tutaj duzo taniej a wizania na tej plycie to chyba akurat w moim przypadku zaleta jesli bede chcial je kiedys sprzedac zawsze latwiej dopasowac :D
    co do wiazan to jeszcze pytanie mozna przesuwac osobno przod osobno tyl do czego to potrzebne? domyslam sie ze odrobine mozna zmienic pozycje od srodka narty ale przydatne i jak najlepiej ustawic???

    Pozdrawiam
    Wiechu
    Cena bardzo dobra, narty oddaj do serwisu-zaleją ubytki, naostrzą i nasmarują. Wiązania najlepiej nastawic tak aby centralna kreska posrodku buta byla w tym samym miejscu co i centralna kreska na wiązaniu. Jesli jezdzisz bardziej na przodach nart, to lepiej zeby wiązanie byloby przesunięte do tylu na 0,5-1,0cm. Jesli na tylach-to moze byc pozycja centralna, albo 0,5cm do przodu.:)
    co do ostrzenia krawedzi to chyba nie bede bo sa ostre jak brzytwa, raczej nie byly duzo jezdzone tylko nieumiejetnie :D smarowanie jak najbardziej a co do ubytkow zastanawiam sie nadal czy moze jednak dam sobie spokoj z zalewaniem bo sa faktycznie minimalne a boje sie zebym nie trafil na jakis kiepski serwis :D

    Pozdrawiam
    Wiechu
    Nie wiem skąd jesteś ale poszperaj na forum – na pewno znajdziesz informacje o serwisach w różnych częściach kraju lub na stokach.
    Myślę że powinieneś skorzystać z serwisu tym bardziej że tam również ustawią Ci odpowiednio wiązania – to bardzo ważne.

    co do wiazan to jeszcze pytanie mozna przesuwac osobno przod osobno tyl do czego to potrzebne? domyslam sie ze odrobine mozna zmienic pozycje od srodka narty ale przydatne i jak najlepiej ustawic???

    Pozdrawiam
    Wiechu
    Jeśli środek ciężkości przesuniesz do przodu narta łatwiej wchodzi w skręt,
    jeśli przesuniesz go do tyłu odciażysz jednocześnie przody i będziesz
    zjeżdżał szybciej;)
    To drobne ubytki, jeśli krawędzie są ostre to tylko bym je nasmarował i jeździł, po sezonie z pewnością takich rys ci przybędzie więc wtedy zrobisz serwis. Szkoda teraz oryginalną strukturę ślizgu niszczyć.

    Ja w przerwie świątecznej testowałem w Białce m.in. nowe Crossmaxy V12 i trafiłem na konkrętny kamień, narte mi tak przychamowało że prawie by mi nogę urwało.:) Rysa długa na 30cm, w najgłębszym miejscu ze 2-3mm a szerokość dochodziła do 5mm, największy ubytek tuż przy krawędzi.

    Byłem pewien, że będę miał przeboje przy oddawaniu narty i za portfel trzeba będzie się złapać.
    Ale gdzie tam.
    Uprzedziłem faceta że uszkodziłem nartę i żeby na to zerknął, z sugestią że pokryje koszty naprawy.
    Gość powiedział że nie ma problemu, przy takich warunkach śniegowych każdemu może się zdażyć, powiedział że naprawi to bez problemu i o żadnej dodatkowej kasie nie chciał słyszeć, jeszcze mi mniej za wypożyczenie policzył bo kilka dni jeździłem.

    Btw. podczas jazdy ta wielka rysa nie była wyczuwalna.

    Btw2: w Białce wypożyczalnie są beznadziejne, szczególnie te najbliżej wyciągów, wybór nart z wyższej półki praktycznie żaden, na narty typu SL9 z przed 3 sezonów mówią "testowe" i wołają za nie 50zł na dobę, rządają 2-3 dokumentów tożsamości a czasem kaucji 500zł. Napis Fischer to tylko na reklamach wypożyczalni można zobaczyć a w środku sprzętu tej marki praktycznie brak.
    Jedynie wypożyczalnia Elana (jakieś 300m w dół od krzesła 6 os.) miała nowe narty testowe elana i salomona i to po 40zł, tyle że wybór też niezbyt duży - ale za to klienta szanują i za rysę na narcie łba nie urywają.
    po przeczytaniu tego wszystkiego nie bede oddawal nart do uzupelniania bo te wglebienia nie maja nawet 1mm glebokosci wiec szkoda slizgow jeszcze noych naprawiac :D

    dzieki WSZYSTKIM za opinie !!!

    POZDRAWIAM serdecznie i mam nadzieje ze snieg w koncu zacznie padac :D

    Pozdrawiam
    Wiechu

    po przeczytaniu tego wszystkiego nie bede oddawal nart do uzupelniania bo te wglebienia nie maja nawet 1mm glebokosci wiec szkoda slizgow jeszcze noych naprawiac :D

    dzieki WSZYSTKIM za opinie !!!

    POZDRAWIAM serdecznie i mam nadzieje ze snieg w koncu zacznie padac :D

    Pozdrawiam
    Wiechu
    W każdym sklepie ze sprzętem narciarskim kupisz pałeczkę lub taśmę z tworzywa do regeneracji ślizgów (chyba 5 zł). Pałeczkę podpalasz i kapiesz (jak świeczką) na te ubytki. Poczekaj do momentu aż zastygnie. Potem bierzesz np szpachelkę, płytkę szklaną itp i przejeżdżasz w tym miejscu ścinając nadmiar tworzywa i wyrównując powierchnię ślizgu - 10 min roboty :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - Ĺťyczenia Świąteczne