rozmowa z narta Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺ»yczenia ĹšwiÄ…teczne [SPRZEDAM] Narta freestyle Atomic Tweak dł.163+neox 310 Sprzedam Fischer - narta zawodnicza z Race programu (komórka) Salomon Siam 10 - damska czy meska narta? Zgięta narta head WORLD CUP iSL Atomic Race LT...dla kogo dedykowana jest ta narta?? Narta dla kobiety - pocz±tkuj±cej, my¶lę nad Atomic Izor 3:1 Kończysty Wierch – zgubiona narta:( Rozwojowa narta - proszę o pomoc w wyborze. Volkl energY Edge Control - Co to za narta? 179cm//70kg umiejętno¶ci na 7. jaka narta?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafikiexe.pev.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    to co tutaj opisze prawdopodobnie wielu jezdzcow robi podswiadomie: postaram sie to ubrac w slowa

    a wiec: drzysz z niecierpliwosci zeby wreszcie dosiasc nowej narty
    przed tym wybierasz jaka by ci sie najbardziej podobala
    oczywiscie ogladasz, wybierasz typ i taliowanie... a pozniej zaczyna sie wlasciwa rozmowa.

    najpierw gladzisz slizgi; podziwiadz gladkosci jednolitosc a rownoczesnie patrzysz czy maja dobrze zrobiona strukture slizgu.

    pozniej wyginasz: patrzysz jak jest rozlozona sztywnosc narty: dzioby za miekkie moga powpodowac klopoty na duzej predkosci. pietki twardsze i sprezyste pomoga wyjsc szybciej z zakretu i pozwola sie wybronic z niejednej opresji......

    sztywnosc poprzeczna; patrzysz czy nie robi sie smiglo. i znowu po rozkladzie tej sprezystosci mozna zalozyc pewne zachowania sie nart.

    opukujesz narty i sluchasz jak narta sie "odzywa" : gluchy pusty dzwiek w zasadzie narte dyskwalifikuje w moich oczach. gleboki ton bez zbednych drzen i wysokich tonow to to czego szukam.
    nastepnie delikatnie spuszczam narte na pietke z wys ok 10-15 cm: i znowu nasluchuje jak sie odzywa do mnie a rownoczesnie zwracam uwage czy nie drzy za mocno.....

    badam wreszcie reakcje na drzenia i tlumienie drgan: narta jest pochylona ok 20-30 st i gwaltownie uderzam dlonie w dziob: w secunde po uderzeniu lapie ja druga reka i odbieram drgania (ktorych w tym momencie juz nie powinno byc).

    nastepna czesc rozmowy juz na stoku
    wreszcie dosiadasz dziewiczej narty....... na poczatku luzny zjazd: dajesz jej polecenia poprzez stopy (i buty) i obserwujesz jak ci na nie odpowiada> lagodny zjazd daje potwierdzenie tego czego sie dowiedziales na rozmowie kwalifikacyjnej...

    nastepnie przechodzimy do bardziej kategorycznych testow> najpierw szybkkosc: obserwujesz czy to co ci przyrzekla w sensie stabilnosci i braku drgan, sprawdza sie w praktyce. badasz sposob w jaki najbardziej lubi wchodzic w skret. Uwaga!: caly czas narta mowi do ciebie tez wysyla sygnaly ktorych trzeba z wyczuleniem sluchac

    nastepnie lod, rozne gatunki sniegu potwierdzaja rozklad zalet twojej wybranki......

    po kilku godzinach konczy sie dziewicza podroz i zaczyna malzenstwo: i tak jak w zyciu : jakosc zalezy od dobrego wspoldzialania ..............:)


    No nie powiem, nie powiem dobrze ujete ;) Chciaz ja osobiscie jeszcze gladze lekko palcem linie krawedzi, jakos metaliczne zimno dobrze na mnie dziala...a potem to juz po malym buziaku w kazda (w koncu to ma byc malzenstwo ;) ) i prosto na snieg. Swoja droga testowanie nowej narty to bardzo przyjemne uczucie, poznawanie i docieranie sie ze soba... :D

    to co tutaj opisze prawdopodobnie wielu jezdzcow robi podswiadomie: postaram sie to ubrac w slowa
    ...........................
    Janku: ladny opis, taki poznawczy.. hm.. nastepny dobry tekst. brawo ! :)
    mysle ze taka rozmowe przeprowadzic moze tylko doswiadczony narciarz: to sprawdzanie sztywnosci , drgan na rozne sposoby i opukiwanie wsluchujac sie w ton dzwieku to juz wyzsza szkola jazdy jak dla mnie.
    pierwsza jazda nowa narta jest zawsze poznawcza ale to tez doswiadczony narciarz wie jak ja prowadzic zeby sprawdzic te wszystkie warianty.
    jeszcze troche czasu a juz bedziesz mogl sprawdzic swoje nowe narty na stoku.... :)

    Janku: ladny opis, taki poznawczy.. hm.. nastepny dobry tekst. brawo ! :)
    mysle ze taka rozmowe przeprowadzic moze tylko doswiadczony narciarz: to sprawdzanie sztywnosci , drgan na rozne sposoby i opukiwanie wsluchujac sie w ton dzwieku to juz wyzsza szkola jazdy jak dla mnie.
    pierwsza jazda nowa narta jest zawsze poznawcza ale to tez doswiadczony narciarz wie jak ja prowadzic zeby sprawdzic te wszystkie warianty.
    jeszcze troche czasu a juz bedziesz mogl sprawdzic swoje nowe narty na stoku.... :)
    jak tak teraz przegladnalem, to wwynika, ze mam recepte na dobre malzenstwo; ozen sie z nartami a bedziesz ssczesliwy......................:):):)


    na szczescie narty nie gadaja za duzo..... poza paroma drganiami:).... najwazniejsza jest stabilnosc, dobre trzymanie przy skrecie i brak telepy przy predkosci :)ostatecznie mozna popelnic bigamie i miec iles tam par nart :)...tutaj all przemawia raczej za nartami , mniej za malzenstwem :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright © 2001-2099 - Ĺ»yczenia ĹšwiÄ…teczne