zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plspoker-kasa.htw.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
Witam, zmieniam sprzet narciarski. aktualnie jezdze na sl:9 od 3 sezonow. mam 175cm i waze ok 78kg,jezdze ok8 lat poziom 7-. chce zmienic narty na cos bardziej lajtowego, jezdze raczej szybko ale na sl:9 mam problem z prowadzeniem i panowaniem nad narta po 13 i zle przygtowanym stoku, chcialbym przesiasc sie na narty na ktorych tez da sie jezdzic szybko ale wymagaja mniej sily i umiejetnosci oraz sa latwiejsze w prowadzeniu ( z moja kondycja jest kiepsko), no i zeby dalo sie jezdzic caly dzien a nie tylko po swiezo ratrakowanym stoku.chcialbym atomicki bo lubie ta marke. zastanawialem sie nad atomic nomad blackeye lub m:11 b5 lub m:9. rozwazam jeszcze salomony. bardzo bylbym wdzieczby gdyby ktos mi doradzil
Masz 2 możliwości: 1 - zmienić narty na bardziej lajtowe... 2 - wziąć się za siebie i popracować nad kondycją i techniką jazdy - czyli koniecznie kilka, kilkanaście godzin szkolenia u dobrego instruktora lub znajomego, który bardzo dobrze jezdzi na nartach. Z tymi SL9, to chyba przedobrzyłeś - masz za małe umiejętności aby wykorzystać tą nartę nawet w 70 %, tak myślę, nie obraz się. Zrobisz jak chcesz... Ja bym wybrał możliwość: 2 !!!
Mysle ze SL 9 nie jest dobrą nartą na popoludniowe stoki. Ja jezdze na Metronie 9 trzeci sezon i jestem zadowolony.Ta narta jest naprawde uniwersalna zarowno na twarde ubite stoki jak i na wypady poza trase.Znakomicze spisuje si tez na popoludniowych zmiezwionych nartostradach.Jazda krotkim, srednim a nawet dlugim skretem nie stanowi problem. Natomiast sprawy poprawy techniki jazdy i kondycji należy wziasc rowniez powaznie pod uwagę.
Z tego co piszecie to poziom 6-7 jest za malo na te SL9? To ja juz nie wiem, jedni pisza ze idealne drudzy ze za trudne..:/
to, ze sie musze wziac za siebie to wiem i mam taki zamiar, ale wiem tez ze potrzebuje nowych nart. a co myslicie o crossmaxach v12 lub atomicach sx10???
nowy 27, sl9 jest przyjemna narta i nie jest trudna w prowadzeniu jesli dobrze jezdzisz ale na narta tego typu wymaga sily i kondycji przy szybkiej jazdzie po zle przygotowanym stoku czy muldach, mowie oczywiscie o zachowaniu techniki. ja szukam narty ktora pozwoli mi dopracowac moja technike i bede mogl na niej jezdzic od rana do wieczora w kazdych warunkach
crossmaxach v12 ??? Dla ciebie V10 , a Atomic SX 9 i INSTRUKTOR I LITRY POTU. :) Długość nart -10 cm od twojego wzrostu ale nie więcej niż -15cm. Długośc nart tego typu dobiera się inaczej niż slalomek.
z tego co sie juz zorientowalem to v12 roznia sie tylko technologia niwelacji wibracji od v10, poza tym mam nadzieje szybko wrocic do starej formy.
czyli potrzebuje 160-165 jesli chodzi o cross? a co bedzie lepsze cross czy allround?
Na polskie, rozryte stoki po 13-stej, cross będzie lepszym wyborem. Zainteresuj się Bllizard CMX 9 z wiązaniem IQ 3.10 - narta cross z drewnianym rdzeniem za rozsądne pieniądze: 650-800 zł nówki z wiązaniami -dzisjaj widziałem je na allegro za 650 zł. Narty z grupy cross, sprawdzają się w każdych warunkach: muldy, rozryty stok,lód, świeży opad, mokry śnieg - jadą po wszystkim jak terenówka...
nie jezdze w Polsce. coraz bardziej sie przekonuje do tych cross-ow. a moglbys mi jeszcze napisac cos o salomonach streetracerach 8 lub 10, nie moge ich zaklasyfikowac, wydaje mi sie ze jest to narta typowa carvingowa i tez zaczynam ja rozwazac. apropo ceny to mam nadzieje sie zmescic 3k.zl z butam. buty juz sobie upatrzylem- atomic m-tech 110, siedzialem w nich dzisaj 1,5h w sklepie i bardzo mi odpowiadaja.
Buciki fajne sobie wybrałeś, twardość w sam raz, sam mam buty Atomica. Ja też w 80 % na narty jeżdzę w Alpy i obecnie mam 2 pary slalomek (zobacz w moim profilu) i jedne chce sprzedać i kupić narty typu cross, bo nawet w Alpach są częste opady śniegu i typowe slalomki zbytnio się nie sprawdzają w takich warunkach... "moglbys mi jeszcze napisac cos o salomonach streetracerach 8 lub 10, nie moge ich zaklasyfikowac, wydaje mi sie ze jest to narta typowa carvingowa " - to jest typowa narta carvingowa: http://www.skionline.pl/sprzet/?ids=...&id_grupy=1615 , a narty z grupy Allround, to sobie odpuść, bo one niby są uniwersalne -do wszystkiego, a tak naprawdę to do niczego. Też warte twojego zainteresowania będę Fischer AMC 73, narty w 20 % poza trasę, w 80 % na trasę i można na nich dynamicznie jezdzić, i sprawdzają się świetnie w świeżym śniegu..
tak wiec zrobie, kupie chyba salomonki crossmax v12 lub v10 bo sa ciekawsze wizualnie niz atomic sx10, a sx:9 PLUS Ti tudno dostac. dodatkowo zostawie sobie sl:9 jak mnie najdzie ochota poszalec rano.
"salomonki crossmax v12 lub v10", mój znajomy jezdzi na V12 i bardzo sobie je chwalił, tylko nie pamiętam z którego sezonu były... z napisem engine i na szacie tłok silnikowy. Niestety nie użyczył do testowania, bo wtedy to nówki były... Pozdrawiam i życzę udanych zakupów. :) Jak jeszcze będziesz miał jakieś pytania, to pisz śmiało. :D P.S. Pamiętaj, po zakupie nart, kilka lekcji u dobrego instruktora...
wlasnie mam zamiar kupic te z tlokiem bo sa zajefane. dzieki wielkie za pomoc.
pzdr
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|