ďťż
  Nowość Völkl'a na 07/08 Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺťyczenia Świąteczne tecnica 09/10 vs tecnica 08/09 Hintertux - długi weekend listopadowy - 07.11-11.11.2008 - od 820zł Molltal 07-11.11.09 JEDNO WOLNE MIEJSCE wyjazd 06.11 o 16 z W-wy Rozpoczęcie sezonu 07-11.11.2008 Moelltaler Gletscher 07-11.11.2008 wyjazd Molltal 07-11.11.09 Rossignol 8S 08/09 i 09/10 Free Ski Merilleva 900 08.12 - 15.12.2007r. Apartamenty: Kristal, Ladorotondo fischer RC4 Race 05/06 czy 06/07 Fischer wc sc 05/06 czy 06/07?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nividaa.xlx.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    Nowatorskie rozwiązania techniczne, niepowtarzalne wzornictwo, zawsze z przodu przed innymi o jedną długość narty – tak specjaliści z Völkla oceniają efekty swojej pracy na tle konkurencji. Wydaje się, że to, co można by uznać za niekoniecznie obiektywną reklamę, jest jednak prawdą. Przynajmniej w odniesieniu do nart z nowej kolekcji TIGERSHARK, które Völkl przygotował na sezon 2007/08.
    http://skionline.pl/zdjecia/relacje/w07-voelkl-ts00.jpg
    O wyjątkowości tego sprzętu decyduje zastosowanie w nim ultranowoczesnej technologii Power Switch. Na targach ispo można właśnie oglądać te doprawdy niezwykłe narty.

    Jeśli wierzyć zapewnieniom producenta, Power Switch to wynalazek na miarę nart carvingowych, które swego czasu spowodowały prawdziwą, trwającą do dziś, rewolucję w narciarstwie.
    http://skionline.pl/zdjecia/relacje/...ts-ps-12ft.jpg
    Genialna innowacja Völkla polegać ma na stworzeniu narty idealnej – sprawdzającej się w każdych warunkach i przy każdym stylu jazdy. Agresywne, krótkie skręty czy jazda typowo rekreacyjna bez zbędnych szaleństw, na śniegu mokrym i rozmiękłym czy na twardej, „betonowej” trasie – narty Völkla umieją się dostosować. Ta sama para nart będzie nartą miękką i elastyczną na śniegu miękkim, by następnie na twardym i zmrożonym podłożu przeistoczyć się w odpowiednio twardą.
    Za piękne, by mogło być prawdziwe? Otóż okazuje się, że nie. Rozwiązanie jest zarazem proste i genialne. Dzięki specjalnemu mechanizmowi znajdującemu się wewnątrz narty za pomocą przełącznika regulować można jej twardość. Wewnątrz każdej narty, na całej jej długości, biegną cylindryczne tunele, w których znajdują się pręty węglowe o wysokiej gęstości. W zależności od tego czy ustawimy gałkę przełącznika w pozycji ON czy OFF pręty poddane działaniu sił działających z obu końców utwardzą nartę lub – luźne – przydadzą jej elastyczności. Odtąd nawet wymagający użytkownik może czerpać pełnię radości z jazdy i maksymalnie wykorzystywać możliwości sprzętu w każdych warunkach. Jedna para nart, a możliwości szerokie. Völkl wprowadził patent Power Switch w dwóch najwyższych modelach nart z serii TIGERSHARK, które mają wszelkie dane po temu, by stać się hitem sezonu 2007/2008
    http://skionline.pl/zdjecia/relacje/...-ts-federn.jpg

    Co jak co, ale zapowiada się ciekawie

    Źródło : skionline.pl



    nic dodac nic ujac: volkl and nothing else:)
    oczywiscie przesadzam: jest jeszcze pare innych firm produkujacych narty ale zapomnialem ich nazw: zaczynaja sie na jakies takie dziwne litery: A, F etc (znowu zartuje oczywiscie, ot tak sobie zeby nie bylo grobowo):) :)

    a za 5 dni ...................znowu na nartach...............volkl'a oczywiscie
    Sam wyglad tych nart jest niebywały ale oczywiscie na plus a co do nowej technologii to faktycznie moga byc najczesciej kupowana narta w przyszlym sezonie bo kto nie chcial by miec jednej pary nart do wszystkiego.
    Jakbym był inżynierem to zrobiłbym narty wyposażone w ten patent + Flowflex, a do tego zrobiłbym jeszcze 2 pokrętła, które by rozsuwały krawędzie z przodu i z tyłu :D

    Ciekawe jak się sprzeda? Może tak jak mutix rossignola? :>


    Volkl nigdy nie był tani... więc patrząc na dzisiejszy ich towar np. SUPERSPORT'a limitowanej edycji, która kosztuje bagatela 4 tys. zł. Cenowo bezproblemowo przebije Mutix'a. Co do Mutix'a to w Łodzi już kosztuje 2199 zł w najdroższym sklepie. Zeszli z 3199 zł :).

    .................................................. .................................................. .............................

    Fischer pochwalił nam się przyszłą "wysoką półką"

    http://skionline.pl/galerie/w07-fischer/img_0070.jpg
    Źródło : skionline.pl
    http://skionline.pl/galerie/w07-fischer/img_0071.jpg
    Źródło : skionline.pl
    http://skionline.pl/galerie/w07-fischer/img_0088.jpg
    Źródło : skionline.pl
    http://skionline.pl/galerie/w07-fischer/img_0089.jpg
    Żródło : skionline.pl

    Jak widać zmiany jak narazie kosmetyczne, myślę że nie znaczące bo w sumie wszystko pozostało na swoim miejscu, technicznie przypuszczam, że Flowflex'a zostawili oczywiście i w sumie wyszła ta sama narta troszeczke inaczej pomalowana.


    Jakbym był inżynierem to zrobiłbym narty wyposażone w ten patent + Flowflex, a do tego zrobiłbym jeszcze 2 pokrętła, które by rozsuwały krawędzie z przodu i z tyłu :D

    Ciekawe jak się sprzeda? Może tak jak mutix rossignola? :>
    po pierwsze integrated rail to jak flowflex, zwlaszcza z tlumikami
    po drugie : w zawodniczych nartach i tak pozostaje sandwich.........:)

    ale ,,,,,volkl volkl uber alles
    Jedyne co mnie ciekawi to co to bedzie ten Fischer Progressor.
    A ja myślę że super uniwersalne narty nie utrzymają się zbyt długo w sprzedazy. Wprowadzając je firmy chciały trochę "zamieszac" w sprzęcie i pokazać że potrafią nadal wykonywać "milowe" kroki które znowu bedą "przełomowe" dla narciarstwa (parę takich przełomów nieprzełomowych juz było). Ciągłe mówienie o nowych innowacjach w sprzęcie które to są schowane gdzieś w środku, mniej przemawia do klientów niż namacalne dowody w postaci widocznych pokręteł, sprężynek, ramion itp. A poza tym zawsze to lepiej dla producenta jezeli klient kupi sobie dwie pary nart zamiast jednej

    Jedyne co mnie ciekawi to co to bedzie ten Fischer Progressor. Jest temat o sprzęcie fischer 07/08.

    "Race Progresor to narta pomiędzy Race, a WC. R15m/170cm. Uniwersalna - jeździ dłuższy skręt, ale jak się ją przyciśnie to jedzie slalom."


    po pierwsze integrated rail to jak flowflex, zwlaszcza z tlumikami
    po drugie : w zawodniczych nartach i tak pozostaje sandwich.........
    Nie to nie jest to samo :]
    U Fischera cała górna półka to Sandwich - łącznie z moimi RX8 :)
    Przynajmniej obie firmy poprawiły wzornictwo.:D Co do nowych Volkli zobaczymy jak się sprawują gdy ktoś z forum je kupi i napisze parę słów.Ja o swoich volklach skrobnę ,ale niestety dopiero w marcu.:(
    Kolor wiązań pozostawia wiele do życzenia. Bleee. Nie ma to jak pomarańczowe FX12 :D Co nie TT ;)
    z wygladu fajne ale watpie jej uzytecznosc do wszystkiego
    jak wiadomo co jest do wszystkiego to jest do niczego :) a do tego pewnie kupe kasy beda kosztowac
    Ciekawe race'y od Elana tym razem. "Asy" na rok 2008
    __________________________________________________ ______________________________

    http://skionline.pl/galerie/w07-elan/img_0566.jpghttp://skionline.pl/galerie/w07-elan/img_0569.jpg
    http://skionline.pl/galerie/w07-elan/img_0567.jpg
    http://skionline.pl/galerie/w07-elan/img_0570.jpg
    Źródło : skionline.pl

    Duży "+" za szatę graficzną, i ciekawe ubranko na pierwszym zdjęciu.

    Dynastar w akcji
    __________________________________________________ _____________________

    http://skionline.pl/galerie/w07-dynastar/img_0063.jpg
    http://skionline.pl/galerie/w07-dynastar/img_0134.jpg
    Źródło : skionline.pl

    A miałem kupić w przyszłym sezonie Dynastar'y... z tą szatą podziękuję - pozostane chyba przy tegorocznym modelu, który był ... świetny !

    Na oko te elany SLX maja geometrie nieco zblizona do speedwave'om 2006/7...
    Wynalazek Volkl juz jest w sprzedaży :
    http://cgi.ebay.de/Voelkl-Tigershark...QQcmdZViewItem

    A tu można zobaczyć nowe Supershape :
    http://www.fantaski.it/forum/topic.asp?TOPIC_ID=10245
    Konstrukcja Headów podobno ta sama co w poprzendich sezonach.No ,ale fakt , ładne są.

    Przynajmniej obie firmy poprawiły wzornictwo.:D Co do nowych Volkli zobaczymy jak się sprawują gdy ktoś z forum je kupi i napisze parę słów.Ja o swoich volklach skrobnę ,ale niestety dopiero w marcu.:( o moich nowych unlimited AC40 juz pisalem:za 10 dni sprawdze je w glebokim sniegu dopisze cos jeszcze jak to zrobie..:) :)

    z wygladu fajne ale watpie jej uzytecznosc do wszystkiego
    jak wiadomo co jest do wszystkiego to jest do niczego :) a do tego pewnie kupe kasy beda kosztowac
    Popieram w 100%. Te narty nie zrobią kariery...
    Mutixy również miały być skokiem w przód - tymczasem większość prawdziwych narciarzy takie systemy traktuje z przymróżeniem oka. Pamiętajmy że "jeżeli coś jest do wszystkiego to jest do niczego".
    Jedyną chyba nartą, którą również reklamowano jako "nową jakość" i która przyjęła sie na rynku a jednocześnei była mocno innowacyjna to był w ostatnim czasie Metron - a zasadniczo cała ich rodzina.
    Kolekcje 2007/2008 można zobaczyć już na stronach internetowych niektórych producentów ( volkl, salomon, head, fischer ).
    Zima za pasem ;)
    Tak mnie Janek Koval zacytował,że nie mam wyjścia.Miałem i nadal mam Supersporty S5.Nie są to tanie narty i nie dlatego je mam.Odpowiadają w mi w zupełności.Myślę,że trochę konndycji mi brak,ale sobie poprawię.To praweda trzeba trochę siły do nich(s5 S-sport),ale odwdzięczą ci się równą pracą.itp.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - Ĺťyczenia Świąteczne