ďťż
  Montaż wiązań - POMOCY! Strona startowa          rossignool          Freestyle          Dobór Butów          Velka Raca          Mam Pytanie


Podstrony Ĺťyczenia Świąteczne wiązania XTO 10 a XTO 12 atomic triples urban+WIĄZANIA ATOMIC R1018 różnica pomiędzy wiazaniami FX12 railflex 2 05/06 a FSX12 railflex 2 08/09? Fischer RC4 Długość 165 pr. 11 m, wiązania tyrolia sp 100 full diagonal, płyta Sprzedam uzywane narty ELAN TEAM CARVE 148cm + wiazania ROSSIGNOL FD 60 din 2,5-9 Sprzedam: Hagan Tour Cap Carbon, Wiazania Salomon C 509, Skorupy lodowe Scarpa Vega TANIO SPRZEDAM NARTY "ATOMIC Beta Race 9.22" Z WIĄZANIAMI "MARKER Logic" Narty FISCHER S-MOVE 5.5 + Wiązania FS 10 + buty Rossignol Axium co sadzicie? Sprzedam narty ELAN A08 FUSION 168cm + wiazania EL 10. NOWE! wiązania neox 412 (uszkodziłem szukam jednego, bądź przedniej części)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    Życzenia Świąteczne

    Witam

    Właśnie wracam z serwisu gdzie chciałem zamontować sobie wiązania FS10 do moich Fischerów RC4 Race SC (04/05). Serwisanci zauważyli jednak pewien problem... mianowicie śróby mocujące przednie wiązanie przypadają na złączeniu aluminiowego (metalowego?) elementu płyty z częścią plastikową i obawiają się że to może być bardzo niepewne połączenie. Na dole fotka poglądowa żeby było wiadomo o co chodzi. Teraz pytanie do was... czy takie połączenie jest bezpieczne czy może po prostu te wiązania nie pasują do tej płyty... doradźcie coś bo jestem w kropce. Może tam pod tym plastikiem jest ten metal...

    Pozdrawiam i czekam na porady
    Arek


    Masz super nartę :) płyta to booster (do wiercenia/nawiercania ) potrzeba szablonu żeby wywiercic we własciwym miejscu. Zmień serwis i do tego już NIGDY nie wracaj. No i uzupełnij profil pomoże Ci to uniknąć pyproków w serwisie.
    Pozdrowienia dla pana "serwisanta"
    >>TYM<< ludziom powierzyłem pod opiekę narty...

    Ludzie niby chwalą ten serwis... już sam nie wiem. Koleś uparcie twierdzi że śruby przychodzą na połączeniu tej części aluminiowej i plastikowej. Narty zostały w serwisie do jutra, bo serwisanci mają się skontaktować z Firmą Fischer w celu obgadania sprawy i dowiedzenia się czy można nawiercać w taki sposób. A czy używają do tego szablonów to cóż... szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Ale nie jest to jak widać jakiś wiejski serwis X tylko dosyć prężnie działająca firma... Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Można w końcu tak nawiercać czy nie? Co powinienem zrobić? Z tego co powiedział mi koleś w sklepie to jutro dają mi znać czy dało się to zrobić czy jednak się tego nie będą podejmowali.

    Pozdrawiam
    Arek

    >>TYM<< ludziom powierzyłem pod opiekę narty...

    Ludzie niby chwalą ten serwis... już sam nie wiem. Koleś uparcie twierdzi że śruby przychodzą na połączeniu tej części aluminiowej i plastikowej. Narty zostały w serwisie do jutra, bo serwisanci mają się skontaktować z Firmą Fischer w celu obgadania sprawy i dowiedzenia się czy można nawiercać w taki sposób. A czy używają do tego szablonów to cóż... szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Ale nie jest to jak widać jakiś wiejski serwis X tylko dosyć prężnie działająca firma... Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Można w końcu tak nawiercać czy nie? Co powinienem zrobić? Z tego co powiedział mi koleś w sklepie to jutro dają mi znać czy dało się to zrobić czy jednak się tego nie będą podejmowali.

    Pozdrawiam
    Arek
    ty chyba sam nie wierzysz w to co piszesz: jezeli "serwisanci" musza sie skontaktowac z wytwornia jak montowac wiazania do wcale popularnego modelu, to swiadczy ze nie maja o tym pojecia albo...klamia
    to jest oczywiste dla mnie......................


    Albo facet ma szablon "takie metalowe ustrojstwo obejmujące płytę (boostera) i wskazujące miejsca na dziury" albo nie ma. Proste pytanie . Ma ?
    Mi sie w tym ciężko orientować bo nie korzystam za bardzo z serwisów narciarskich... Jeśli jutro mi przedzwonią że sie niczego nie dowiedzieli to biorę z tamtąd narty i poszukam gdzie indziej... Ale jeszcze jestem dobrej myśli ...

    Będąc szczery nie mam pojęcia... wyszedłem z założenia że jak ktoś prowadzi SERWIS NARCIARSKI na dość dużą skalę to wie jak ma porządnie zamontować wiązania. Jutro tam rano zadzwonię i zapytam. Jeśli nie posiadają szablonów do tych wiązań to powiem że mają się tego nawet nie podejmować... Chyba tak będzie najlepiej...
    http://www.tyrolia.com/certification...al.english.pdf strona od 9 tylko Ty musisz mieć dostosowane do swojej płyty i wiązania (rocznikowo).
    Uff... właśnie tam dzwoniłem i okazało się że wszystko jest ok. Szablony posiadają a zastanawiali się nad montażem bo jednak mieli pewne obawy w związku z tym że śruby miały przypadać na połączeniu tych 2 warstw o których mówiłem ;) Ale stwierdzili że jednak wszystko jest ok i dzisiaj nartki będą do odbioru :)
    Ja bym jednak nie miał zaufania do takich "serwisantów"
    Rozumiał bym gdyby to była jakaś mało znana narta i nietypowa płyta plus wymyślne wiazanie .
    Ale Twój zestaw jest jednak dość popularny .
    Może zgłupieli na widok boostera ?
    Ale napewno dobrze to o nich nie swiadczy .
    No ogólnie ten booster im tych problemów przysporzył... Ale oni tam w sumie serwisują w 99% narty Atomica i Blizzarda moze dlatego mieli takie wątpliwości.

    No ogólnie ten booster im tych problemów przysporzył... Ale oni tam w sumie serwisują w 99% narty Atomica i Blizzarda moze dlatego mieli takie wątpliwości. Wiesz to ich w moich oczach nie usprawiedliwia .
    Jak się nie znają to niech to powiedzą a nie robią ścieme .
    Jak robie serwis Mercedesa to nie robie Bentleya.

    No ogólnie ten booster im tych problemów przysporzył... Ale oni tam w sumie serwisują w 99% narty Atomica i Blizzarda moze dlatego mieli takie wątpliwości. Oni "padli" bo to serwis z tych co to tylko wsuwają wiązania w szyny i patrzą czy w okieneczku pokazuje się odpowiednia długość skorupy buta.
    Wywalcz diagnostykę wiązań z wydrukiem gratis (w ramach rekompensaty).
    Wiązania to Twoje bezpieczeństwo.

    Jest tu troszkę niejasności – dlatego mimo wszystko pokazał bym te narty jakiemuś specowi z innego serwisu / ot tak by się upewnić, że na pewno jest ok.
    A co to takiego ta diagnostyka wiązań z wydrukiem? Z tego co powiedział mi szef sklepu to obniżą mi cenę ze względu na to że nie zrobili mi nart na miejscu tylko musiałem je zostawiać. Ogólnie to powinno wyjść 30zł - montaż + 10zł - smarowanie. Oczywiście do tego jeszcze ta obniżka.
    Jak pojadę na narty to dla pewności wejdę do jakiegoś serwisu w Wiśle i popytam co sądzą o tej robocie. Tutaj też mogę wrzucić foty jak odbiorę narty ;)

    Pozdrawiam

    P.S. Coś przeczuwam że to pierwsza i ostatnia moja wizyta w tym serwisie...
    Inaczej sprawdzenie stanu techniczengo i sprawności działania wiązń.
    Na forum jestv sporo informacji
    np.
    http://www.skiforum.pl/showpost.php?...9&postcount=13
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • euro2008.keep.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - Ĺťyczenia Świąteczne