zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.planna-weaslay.opx.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
Witam Tak jak w tamacie: Co musze wiedzieć jak ide do serwisu na ostrzenie? Zastanawia mnie czy musze podać serwisantowi kąt podniesienia i ostrzenia. Szukałem informacji na temat moich nart ale nic nie znalazłem. Moje narty: FISCHER RC4 RACE RC 175cm 08/09 jeżdżone tylko 10 dni ale troche potępiona krawędź w niektórych miejcach. Intryguje mnie też temat dwóch sposobów uzupełaniania tworzywa w ślizgu, który lepiej wybrać pełny czy punktowy? Aha zapomniałbym czy na nowo smaruje się ślizgi woskiem? Dziękuje za odp i Pozdrawiam Tomeq PS. Ochłodziło się, mam cichą nadzieję na śnieg.
Jeśli nie wiesz czego chcesz to poproś o fabryczne kąty czyli w Twoim wypadku powinno być 87 i 0,5.Czasem narty mają np fabrycznie 88 ale chcemy by lepiej reagowała i zwiększamy na 87 . Ubytki są uzupełniane za pomocą różnych urządzeń ,mogą to być zarówno zalewarki ręczne jak i maszynowe-tak czy siak zanosząc do serwisu powinni określić jak poważne sa uszkodzenia i pozalewać wszystko a w szczególności przy krawędziach...Jeśli będzie narta ostrzona to również smarowana a oczywiste jest że -kto smaruje ten jedzie :)
pamiętaj, że co osoba to inny kąt. w moim gronie "standardem" jest 88 i 0,5.
Poproś żeby: zrobili ci krawędzie na dane kąty, zalali ubytki, zrobili ślizg i położyli strukture, a wszystko na maszynie.
Oczywiście jesli nie masz jakichś wielkich dziur zalewanie ubytków jest zbędne.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|