zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plopowiastki.keep.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
Ĺťyczenia ĹwiÄ
teczne
Witam,
W zeszłym roku kupiłem w Windsport Kraków buty Salomon Falcon CS. Po ostatnim powrocie z nart zauważyłem, że pasek z rzepą mam przerwany na połowie długości, więc oddałem buty na sklepu aby skorzystać z naprawy gwarancyjnej lub w ostateczności z płatnej jeżeli nie będą skłonni uznać tego jako wadę fabryczną - buty nie mają roku od zakupu. Z tego co patrzyłem wydaje mi się, że pasek zaczął pękać na szwie - uszkodzenie jest od wewnętrznej strony od góry paska (nie od dołu) i zawsze ta część chroniona jest przez spodnie. Dziś dowiedziałem się, że gwarancja nie może zostać uznana, a importer nie ma możliwości naprawy tego uszkodzenia odpłatnie. Czy ktoś może mi doradzić czy da się jakoś powalczyć z Salomonem o naprawę gwarancyjną ? Z tego co zauważyłem, to w Polsce nie ma biura przedstawiciela, gdzie ewentualnie można i na jaki adres pisać ? Znalazłem HQ we Francji, jest tam faks, ale może ktoś ma jakiś adres e-mail do nich ? Może ktoś wie czy da się to wymienić w jakimś serwisie narciarskim ?
Muszę stwierdzić, że są to ostatnie buty Salomon jakie w życie kupiliśmy, z takim podejściem do reklamacji to ja dziękuję. pzdr,
Witam,
W zeszłym roku kupiłem w Windsport Kraków buty Salomon Falcon CS. Po ostatnim powrocie z nart zauważyłem, że pasek z rzepą mam przerwany na połowie długości, więc oddałem buty na sklepu aby skorzystać z naprawy gwarancyjnej lub w ostateczności z płatnej jeżeli nie będą skłonni uznać tego jako wadę fabryczną - buty nie mają roku od zakupu. Z tego co patrzyłem wydaje mi się, że pasek zaczął pękać na szwie - uszkodzenie jest od wewnętrznej strony od góry paska (nie od dołu) i zawsze ta część chroniona jest przez spodnie. Dziś dowiedziałem się, że gwarancja nie może zostać uznana, a importer nie ma możliwości naprawy tego uszkodzenia odpłatnie. Czy ktoś może mi doradzić czy da się jakoś powalczyć z Salomonem o naprawę gwarancyjną ? Z tego co zauważyłem, to w Polsce nie ma biura przedstawiciela, gdzie ewentualnie można i na jaki adres pisać ? Znalazłem HQ we Francji, jest tam faks, ale może ktoś ma jakiś adres e-mail do nich ? Może ktoś wie czy da się to wymienić w jakimś serwisie narciarskim ?
Muszę stwierdzić, że są to ostatnie buty Salomon jakie w życie kupiliśmy, z takim podejściem do reklamacji to ja dziękuję. pzdr,
Spróbuj może zapytać w dużej sieci sportowej, np. Intersport czy Decathlon - oni mają duży wybór butów Salomona, więc może będą w stanie coś Ci doradzić.
Good luck! :)
Napisz do Tadzia - zdanpaka... swego czasu też miał problemy z butami, co prawda innego typu, ale może jakiś adres mailowy Mu się ostał :)
Witam Mi rozleciała się kurtka Salomona i z reklamacją nie miałem problemu. W ciągu 2 tygodni zwrócili kasę. Poszperaj w necie. Generalny przedstawiciel Salomon w polsce jest z Krakowa. Miałem gdzieś adres, ale nie mogę znaleźc. Może tam coś załatwisz pozdrawiam
Czy podali powód dla którego reklamacja nie może zostać uznana? Bo skoro nie mają mozliwości naprawy nie mają róniez biegłego, który by uznał czy but kwalifikuje się do reklamacji. Jest różnica pomiedzy reklamacją producencką a gwarancja a mało kto o tym wie. Ja mimo wszystko proponuję skontaktowac się z rzecznikiem praw konsumenta. Nie uzupełniłeś profilu więc nie wiem z jakieo jesteś miasta, jeśli w Krakowie kupiłes buty więc chyba nie masz tam daleko :) zapewniam że w krakowie również jest biuro rzecznika praw konsumenta, zadzwoń przedstaw sprawę a oni już Cie pokierują co i jak. Sprzedawcy licza że jak odrzuca reklamację to problem z głowy, nie odpuszczaj! w najgorszym przypadku rzecznik pozwie ich do sądu a Ciebie to i tak nic nie będzie kosztowało. Możesz tylko zyskać. Oczywiście jesli uszkodzenie buta nie nastąpiło z Twojej winy!!. Powodzenia
A na pzryszłośc radzę wszystkim w podobnych przypadkach składać reklamację ustawowa a nie gwarancyjną, uwierzcie to bardzo duża różnica. Na kwitku który dostajecie jako potwierdzenie złożenia reklamacji zadajcie aby nie było słowa gwarancja tylko reklamacja ustawowa!! Sprzedawca ma 14 dni na naprawę wymiane bądź zwrot pieniędzy w przypadku gwarancji moze sie to ciągnąc miesiącami!!!! Jest tylko jeden problem (jesli chodzi o ustawowa reklamację), do pół roku od zakupu sprzedawca musi udowodnić że sprzęt zepsuł się z Twojej winy (jesli chce odrzucić reklamację) natomiast po upłuwie pól roku to Ty musisz udowodnić że wada była fabryczna. Są rzeczoznawcy jesli wada była naprawdę fabryczna stwierdzą to bez problemu. Niemniej jednak w takich przypadkach odsyłam do biur rzecznika praw konsumenta są w kazdym wiekszym mieście, tam wszystko wyjasnia zupełnie za darmo. Powodzenia
Buty odebrałem ze sklepu w piątek. Jako powód nie uznania gwarancji rzeczoznawca napisał: "pasek został uszkodzony mechanicznie, prawdopodobnie krawędzią narty". Mnie trudno jednoznacznie stwierdzić, czy faktycznie było uszkodzenie mechaniczne czy też po prostu pasek sam z siebie nie wytrzymał i zaczął pękać. Po odebraniu butów przyglądnąłem się paskom i muszę stwierdzić, że paski w tych butach (Falcon CS 2008/09) nie są tak mocne jak u innych producentów. Zauważyłem, że obydwa paski są "skosmacone", tak jak by się ścierały i są lekko pozaciągane - co moim zdaniem świadczy o nie najtrwalszym tworzywie użytym na te paski. Może ktoś użytkuje takie buty, model 2008/09 (w 09/10 są już chyba inne paski) i mógłby napisać jak u niego wygląda stan tych pasków ?
hi
wklej fotke jak mozesz tych butow i paska , ale juz teraz ci powiem ze bardzo malo jest prawdopodobne bys uszkodzil to krawedzia lub sam mechanicznie , wkleisz dokladna fote butkow to zobaczymy , nie chce tu nic osadzac ale roznie ci sklepikarze towar kupuja , zapewne jak wiesz kazdej firmie zdarza sie jakas sztuka z drobnym i niedopracowanym elementem i te sztuki sa sprzedawane taniej , do sklepow powiedzmy mniej profesjonalnych gdzie oczywiscie klient ma swiadomosc ze kupuje taniej kosztem czegos , i kto wie moze jacys polscy sklepikarze rowniez skorzystali i opchneli po cenie wlasciwej a teraz rzna glupa , oczywiscie nie osadzam ale wszystko trzeba rozwazyc
ps osobiscie kiedys kupowalem tak narty zdaje sie atomica ktore mialy drobne ryski na powierzchni(oczywiscie bylem tego swiadomy ) i byly tansze o ponad 30% , byc moze kupujac buty poprostu nie zauwazyles lub miales nie zauwazyc ze cos jest nie tak z szwami paska , zreszta ogolnie co do butow widzialem niejedne numery jak polscy pseudoprzedsiebiorcy przyjezdzaja i biora nike z przed 3 sezonow za 30$ od sztuki jak leci a pozniej w polsce opychaja w galerii za 300zl jako nowosc
Ponieważ sezon w pełni to musiałem sobie jakoś poradzić z tymi butami. Dostałem od Pana z serwisu narciarskiego inny pasek i poszedłem z tym do szewca. Szewc podszył mi pęknięty pasek kawałkiem wyciętym z otrzymanego paska. Niestety nie zrobiłem zdjęcia :( Zobaczymy jak długo taka naprawa wytrzyma, mam nadzieję, że trochę. Nie zmienia to faktu, że mam niedobre zdanie o podejściu do takich uszkodzeń i gwarancji przez firmę Salomon i jego importera w Polsce, oraz sklepu gdzie je kupiłem. Fakt, że producent nie ma możliwości naprawy odpłatnej, wydawało by się, że podstawowego elementu, nie wygląda zbyt poważnie.
A czy ktoś korzysta z butów Salomon Falcon CS model 2008/09 ? Chciałbym się dowiedzieć jak u innych wyglądają te paski, jaki jest ich stan wizualny, bo u mnie są ona całe "skosmacone" z tyłu i pozaciągane.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleuro2008.keep.pl
|
|
|
|